AnonymBruker Skrevet 18. juli Skrevet 18. juli Legen min foreslo en gang per mnd-en gang per andre mnd det første året. Anonymkode: 065a1...c10 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juli Skrevet 18. juli Glitter skrev (58 minutter siden): Hver tredje måned dårlig. Holder du deg stabil? Jeg ligger på 0,7 nå. Anonymkode: 065a1...c10 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 19. juli Skrevet 19. juli Hver 3 måned - gitt at man er stabil på dosen man tar. 0 Siter
nachnoo Skrevet 20. juli Skrevet 20. juli Det er vanlig og anbefalt at man i oppstartsfasen gjør målinger oftere enn hver tredje måned inntil en har nådd måldosen og pasienten er stabilisert. Deretter måles serumkonsentrasjonen hver 3. måned. 0 Siter
Glitter Skrevet 20. juli Skrevet 20. juli (endret) Annenhver måned kun Litium og annenhver måned også sjekk av stoffskifte og nyrene. Hvis jeg husker rett. Endret 20. juli av Glitter 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. juli Skrevet 20. juli Her sklir det litt ut, mitt ansvar. Jeg som kontakter fastlege og ber om blodprøve. Har vært stabil og hatt stabilt speil i to år og derfor lar jeg det gå lengre enn tre mnd mellom prøvene. Lege sier ikke noe på det Anonymkode: c657f...065 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.