Gå til innhold

Føler meg plutselig så lei av terapi

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i forskjellige typer behandling opp gjennom 20 år, med ulike diagnoser, forskjellige terapiretninger. Opplevd bedring der og da, men aldri bedring over tid. Så i løpet av det siste året har jeg endelig fått riktig diagnose og har funnet en dyktig traumepsykolog (privat). Har vært på en bli kjent-time og skal etter planen starte opp i august. Men, så kjenner jeg plutselig på at jeg er så lei av å sitte og snakke om de samme tingene, og jeg kjenner på en motstand. Men vedkommende skal være flink og jeg vil sikkert få god hjelp. Jeg er bare så lei av å høre meg selv snakke om det samme. Noen råd? Hoppe i det, utsette oppstart, noe annet? Er litt rådvill. 

Anonymkode: 960a5...7a1

AnonymBruker
Skrevet

Hopp i det og gi det en sjangse. Si det som det /hvordan du tenker. At du gjerne vil ha riktig hjelp,  men at du er litt mettet på prat.

Anonymkode: 403f1...b97

AnonymBruker
Skrevet

Gått i terapi i 20år og enda ikke fått traumeterapi i det offentlige? Wow sier jeg bare. 

Anonymkode: 61fd5...099

Skrevet

Nå som du endelig har fått riktig diagnose og en dyktig traumepsykolog, synes jeg ikke du skal feige ut, men gi det en sjanse. 

Anonymkode: 137ee...e32

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Privat som i ingen dekning, dvs helprivat? Da ville jeg vært veldig sikker på at det var det jeg ville.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...