Gå til innhold

Rot med medisiner og ustabilitet

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg føler meg sjeldent stabil over tid. Mye opp og ned og fram og tilbake. Har en historie med mye roting med medisiner. Er det sannsynlig at det er det som er årsaken til ustabiliteten? 

Eller så kan det jo være at medisinene jeg tar nå ikke er tilstrekkelige. 

Diagnose Bipolar/schizoaffektiv 

@nachnoo?

Endret av Vendi
Skrevet

En forutsetning for bedring og stabilitet er at en er nøye med medisineringen dvs tar den slik det er anbefalt. 

Skrevet (endret)
nachnoo skrev (51 minutter siden):

En forutsetning for bedring og stabilitet er at en er nøye med medisineringen dvs tar den slik det er anbefalt. 

Ja, men lurte mer på om tidligere medisinrot (fortid) kan være direkte årsak til ustabilitet i dag (nåtid). At det er fortidens synder som har innhentet meg på et vis. 

Mulig det var det du svarte på, bare at det er jeg som misforstod. 

Endret av Vendi
Skrevet (endret)
Vendi skrev (4 timer siden):

Jeg føler meg sjeldent stabil over tid. Mye opp og ned og fram og tilbake. Har en historie med mye roting med medisiner. Er det sannsynlig at det er det som er årsaken til ustabiliteten? 

Eller så kan det jo være at medisinene jeg tar nå ikke er tilstrekkelige. 

Diagnose Bipolar/schizoaffektiv 

@nachnoo?

sykepleieren sa at roting med medisiner ikke hadde skadet meg men om det er sant vet jeg ikke, har ikke spurt psykiateren om det. men sykepleieren sa det var mange som sluttet og begynte flere ganger, har vel ikke tatt noen skade av det de da. men jeg lurer jo for det ble jo skrevet her inne at det var skadelig, det sa jeg til han og. 

Endret av stjernestøv

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...