AnonymBruker Skrevet 20. juli Skrevet 20. juli På helsenorge-appen ligger det kun info for ett år tilbake. Anonymkode: 36cf1...dd8 0 Siter
psykedeliker Skrevet 20. juli Skrevet 20. juli Dette kan avdelingen som skrev notatene svare deg på. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. juli Skrevet 20. juli psykedeliker skrev (9 minutter siden): Dette kan avdelingen som skrev notatene svare deg på. Jo takk, men håpte på at noen med erfaring vet mer her inne. Anonymkode: 36cf1...dd8 0 Siter
psykedeliker Skrevet 20. juli Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jo takk, men håpte på at noen med erfaring vet mer her inne. Hvordan skal noen her inne vite hvor dine journalnotater fra langt tilbake befinner seg? 0 Siter
nachnoo Skrevet 21. juli Skrevet 21. juli Jeg vet ikke sikkert, men jeg betviler sterkt at det legges ut notater tilbake i tid fra da systemet ble tatt i bruk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juli Skrevet 21. juli Det kan du enkelt justere selv inne på Helsenorge. På oversikt over pasientjournal kan du justere dato for hvor langt tilbake du vil gå. Anonymkode: 4276a...398 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juli Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det kan du enkelt justere selv inne på Helsenorge. På oversikt over pasientjournal kan du justere dato for hvor langt tilbake du vil gå. Anonymkode: 4276a...398 Takk, nå fant jeg det jeg letet etter😃 Anonymkode: 36cf1...dd8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.