Gå til innhold

ny sykepleier.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

på onsdag kommer den nye sykepleieren fra fact og jeg gruer meg, tenk om hun er ung og ikke har så mye livserfaring? Tenk om kjemien ikke stemmer? sykepleieren fra kommunen sa at det var synd min sykepleier ble leder for han var så flink med folk, er jo enig i det da. Men sånn er det nå sa hun. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår at du er spent. Men kanskje er hun helt super og du vil like henne veldig godt.

Anonymkode: 1213c...385

Skrevet

Men tenk om det går helt fint? :) Tror det er viktig at du møter dette med et åpent sinn. :)

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg forstår at du er spent. Men kanskje er hun helt super og du vil like henne veldig godt.

Anonymkode: 1213c...385

ja er det, får bare se da hvordan hun er. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (2 minutter siden):

Men tenk om det går helt fint? :) Tror det er viktig at du møter dette med et åpent sinn. :)

ja tenk om det, får bare se. ja skal ha et åpent sinn og gi det en sjanse :) har bare knyttet meg til min sykepleier. 

Skrevet
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

ja tenk om det, får bare se. ja skal ha et åpent sinn og gi det en sjanse :) har bare knyttet meg til min sykepleier. 

Skjønner det. Det er en overgang. Absolutt. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (2 minutter siden):

Skjønner det. Det er en overgang. Absolutt. 

ja, få en fremmed inn i huset...

Skrevet
stjernestøv skrev (35 minutter siden):

på onsdag kommer den nye sykepleieren fra fact og jeg gruer meg, tenk om hun er ung og ikke har så mye livserfaring? Tenk om kjemien ikke stemmer? sykepleieren fra kommunen sa at det var synd min sykepleier ble leder for han var så flink med folk, er jo enig i det da. Men sånn er det nå sa hun. 

Du har min fulle forståelse! Jeg håper du har anledning til å gi en respons om det skulle bli helt feil. Selv fikk jeg i første omgang en helt underlig sykepleier fra FACT. Hun er virkelig det mest hektiske menneske jeg har møtt. Hun fremsto svært nervøs og var sminket så hardt som om hun skulle delta med et «goth-stevne». Nesten skremmende. Jeg sa at jeg aldri før i historien har vært nødt til å si at «dette går bare ikke». Det forstod de godt, og jeg fikk verdens hyggeligste psykepleier som jeg savner den dag i dag. Men vi fikk en fin tid sammen og sånt kan man leve lenge på! Lykke til😃

stjernestøv
Skrevet
bibben skrev (1 minutt siden):

Du har min fulle forståelse! Jeg håper du har anledning til å gi en respons om det skulle bli helt feil. Selv fikk jeg i første omgang en helt underlig sykepleier fra FACT. Hun er virkelig det mest hektiske menneske jeg har møtt. Hun fremsto svært nervøs og var sminket så hardt som om hun skulle delta med et «goth-stevne». Nesten skremmende. Jeg sa at jeg aldri før i historien har vært nødt til å si at «dette går bare ikke». Det forstod de godt, og jeg fikk verdens hyggeligste psykepleier som jeg savner den dag i dag. Men vi fikk en fin tid sammen og sånt kan man leve lenge på! Lykke til😃

Takk for det :) . Det hørtes ikke bra ut nei 😮 det går ikke an å bytte tror jeg, får bare se. 

Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

Takk for det :) . Det hørtes ikke bra ut nei 😮 det går ikke an å bytte tror jeg, får bare se. 

Er det egne regler for FACT der du bor? En annen praksis?

stjernestøv
Skrevet
bibben skrev (2 minutter siden):

Er det egne regler for FACT der du bor? En annen praksis?

Det er jo bare en som reiser hit tror jeg, reisen er på en og en halv time. Psykiateren er vel her en gang i uken men har ferie nå. 

Skrevet

Jeg håper du blir fornøyd, og slik jeg oppfatter det du skriver er du imøtekommende og innstilt på det beste. Det er jo et godt utgangspunkt. Det er jo nettopp avgjørende at relasjonen blir god og at du føler tillit og respekt. Ha en fin kveld der du er☀️🎶😎

stjernestøv
Skrevet
bibben skrev (2 minutter siden):

Jeg håper du blir fornøyd, og slik jeg oppfatter det du skriver er du imøtekommende og innstilt på det beste. Det er jo et godt utgangspunkt. Det er jo nettopp avgjørende at relasjonen blir god og at du føler tillit og respekt. Ha en fin kveld der du er☀️🎶😎

Ja får håpe det, ja jeg er jo innstilt på det beste men det er litt skummelt med en ny person etter så mange år med den samme. Jo takk og en fin kveld til deg og :) 

Skrevet

Hva hadde du gjort om det kom en på 25 år?

Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

Ja får håpe det, ja jeg er jo innstilt på det beste men det er litt skummelt med en ny person etter så mange år med den samme. Jo takk og en fin kveld til deg og :) 

Ikke noe rart at du er spent, - men du er god på å få til en ok relasjon, så all grunn til å være optimistisk også:-) Regn med at det blir en stor overgang etter så mange år med den gamle psykepleieren, så gi det noen måneders tid til å gå seg til. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...