Gå til innhold

ny sykepleier.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

oi, skrev ossy og ikke ozzy, merkelig og det skulle på dagbok. nei nå kommer hun snart og jeg har ikke sovet i natt, har enda mer nerver. 

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet

Det var ekkelt ja og jeg datt ut flere ganger, hun trodde jeg tenkte på noe...nei helt tomt. det var annerledes, men hun sa på vår alder så hun kan ikke være så ung og det er jo bra. 

stjernestøv
Skrevet

Hun skulle høre med psykiater om jeg kunne få alimemazin istedenfor imovane. 

stjernestøv
Skrevet

Dette kan ta tid ja. 

stjernestøv
Skrevet

Hun skulle sende melding i dag ang alimemazin, hun var ikke til å stole på. 

stjernestøv
Skrevet

og det virket ikke som hun kunne hjelpe meg med å ikke fokusere på helse og blodtrykk, bare at jeg skulle måle blodtrykket en gang mindre til neste gang. 

stjernestøv
Skrevet

men har fått alimemazin, så psykiateren skrev det. 

Skrevet

Vet ikke hvordan det skal gå med relasjonen til henne når du er så skeptisk og negativ mot henne. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (14 minutter siden):

Hun skulle sende melding i dag ang alimemazin, hun var ikke til å stole på. 

En glipp kan skje, blir noe annet om det hadde skjedd gjentatte ganger, synes du burde gi henne en reell sjanse først.

stjernestøv skrev (6 minutter siden):

og det virket ikke som hun kunne hjelpe meg med å ikke fokusere på helse og blodtrykk, bare at jeg skulle måle blodtrykket en gang mindre til neste gang. 

Kanskje hun bare ville begynne forsiktig til å starte med? At målet til neste gang er å måle blodtrykket mindre også tar du/dere det videre neste gang?

Anonymkode: 0c245...f5d

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

En glipp kan skje, blir noe annet om det hadde skjedd gjentatte ganger, synes du burde gi henne en reell sjanse først.

Kanskje hun bare ville begynne forsiktig til å starte med? At målet til neste gang er å måle blodtrykket mindre også tar du/dere det videre neste gang?

Anonymkode: 0c245...f5d

Ok. Ja det kan skje en glipp og jeg leste jo i journalen uansett, ja skal gi henne en sjanse. 

Ja mulig det, får se hvordan det her går. 

Nå har jeg hentet alimemazin og er redd for å ta det i kveld men må jo prøve, imovane er jo for innsovning men alimemazin varer hele natten. 

Skrevet
stjernestøv skrev (11 minutter siden):

Ok. Ja det kan skje en glipp og jeg leste jo i journalen uansett, ja skal gi henne en sjanse. 

Ja mulig det, får se hvordan det her går. 

Nå har jeg hentet alimemazin og er redd for å ta det i kveld men må jo prøve, imovane er jo for innsovning men alimemazin varer hele natten. 

Blir spennende å se om du slipper tidlig oppvåkning når du tar Alimemazin. :)

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (2 minutter siden):

Blir spennende å se om du slipper tidlig oppvåkning når du tar Alimemazin. :)

Å ja er så spent på det :) Tror du det funker? og det er ikke farlig? 

Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Det er ikke farlig nei. Da hadde det ikke vært en vanlig medisin å få resept på. Det funker på meg i alle fall. :)

Soleil70
Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Jeg har hatt store søvnproblemer og har god effekt av Alimemazin. Har ingen bivirkninger, så dette tror jeg kan bli veldig bra for deg 👍

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (Akkurat nå):

Det er ikke farlig nei. Da hadde det ikke vært en vanlig medisin å få resept på. Det funker på meg i alle fall. :)

Ok takk :)  Det er bra. Håper det funker på meg og, er spent på det. 

stjernestøv
Skrevet
Soleil70 skrev (1 minutt siden):

Jeg har hatt store søvnproblemer og har god effekt av Alimemazin. Har ingen bivirkninger, så dette tror jeg kan bli veldig bra for deg 👍

Jo takk :) Får bare prøve å se, håper det funker på meg for det hadde vært så bra. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...