AnonymBruker Skrevet 22. juli Skrevet 22. juli Hvordan vurderer du at du ikke trenger en slik hjelp en innleggelse gir versus når du vurderer du at du skulle trengt innleggelse? Anonymkode: 8ce61...4d9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juli Skrevet 22. juli Kan selv svare at jeg har vært innlagt ved moderat og alvorlig depresjon m/suicidalitet. Anonymkode: 8ce61...4d9 0 Siter
Fru2020 Skrevet 23. juli Skrevet 23. juli Det er en fysisk ting faktisk. Jeg kjenner fysisk i kroppen at nå trenger jeg mer hjelp. Handler om en spesiell type tunghet, at det blir vanskeligere å puste. Vanskelig å beskrive. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. juli Skrevet 23. juli Fru2020 skrev (8 minutter siden): Det er en fysisk ting faktisk. Jeg kjenner fysisk i kroppen at nå trenger jeg mer hjelp. Handler om en spesiell type tunghet, at det blir vanskeligere å puste. Vanskelig å beskrive. Takk som svarte. Anonymkode: 8ce61...4d9 0 Siter
Glitter Skrevet 23. juli Skrevet 23. juli Graden av kontroll/opplevelse av å bli verre raskt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.