Gå til innhold

Ferdig med Efexor nedtrapping spm?

Anbefalte innlegg

Angstlei
Skrevet

Tok siste dose Efexor på søndag, bare 12.5mg. Merker litt svimmelhet, men ikke noe annet. 
Spørsmålet nå er; Når stabiliserer søvnen seg? Har som sagt brukt disse siden januar andre SSRI/SNRI jeg har prøvd har vært i kortere perioder og dag kom søvnen raskt tilbake. 

Videoannonse
Annonse
Angstlei
Skrevet

Lan legge til at jeg er litt kvalm og på grineren hele tiden også. Regner med det stabiliserer seg?

AnonymBruker
Skrevet
Angstlei skrev (42 minutter siden):

Lan legge til at jeg er litt kvalm og på grineren hele tiden også. Regner med det stabiliserer seg?

Hva sier legen?

Anonymkode: a03fc...485

Angstlei
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva sier legen?

Anonymkode: a03fc...485

Han sier at jeg ikke skal tenke på det og at søvnen kommer tilbake. 
Nå i dag er det følelsen av å måtte gråte hele tiden som er slitsom. Men hadde det sånn mår jeg sluttet med nobligan så er vel normalt og vil vel gå over i løpet av en uke etc?

Angstlei
Skrevet

Har jo også nå gått ned til 3 timer søvn uten 1. minutt dyp søvn. Gjør ikke ting bedre. 

Angstlei
Skrevet

Er nå en uke siden jeg sluttet, føler meg ikke helt bra. Er litt svimmel, men også deprimert ++. Gjorde den fatale feilen å gå inn på ett amerikansk forum, hvor de skriver at dette er «dødens» medisin etc. valgte å ikke lese for mye. 
Men burde jeg f.eks gå tilbake på 10mg og trappe disse ned over en måned eller er det beste bare å holde ut nå og satse på at det blir bedre? Setter stor pris på tilbakemeldinger. Psykologen min er på ferie så får ikke hørt med henne. 

Angstlei
Skrevet

Etter en dårlig helg med forverring gikk jeg i dag tilbake på 6.25mg.  
Kraftfulle saker disse her. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...