Angstlei Skrevet 23. juli Skrevet 23. juli Tok siste dose Efexor på søndag, bare 12.5mg. Merker litt svimmelhet, men ikke noe annet. Spørsmålet nå er; Når stabiliserer søvnen seg? Har som sagt brukt disse siden januar andre SSRI/SNRI jeg har prøvd har vært i kortere perioder og dag kom søvnen raskt tilbake. 0 Siter
Angstlei Skrevet 24. juli Forfatter Skrevet 24. juli Lan legge til at jeg er litt kvalm og på grineren hele tiden også. Regner med det stabiliserer seg? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juli Skrevet 24. juli Angstlei skrev (42 minutter siden): Lan legge til at jeg er litt kvalm og på grineren hele tiden også. Regner med det stabiliserer seg? Hva sier legen? Anonymkode: a03fc...485 0 Siter
Angstlei Skrevet 24. juli Forfatter Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva sier legen? Anonymkode: a03fc...485 Han sier at jeg ikke skal tenke på det og at søvnen kommer tilbake. Nå i dag er det følelsen av å måtte gråte hele tiden som er slitsom. Men hadde det sånn mår jeg sluttet med nobligan så er vel normalt og vil vel gå over i løpet av en uke etc? 0 Siter
Angstlei Skrevet 24. juli Forfatter Skrevet 24. juli Har jo også nå gått ned til 3 timer søvn uten 1. minutt dyp søvn. Gjør ikke ting bedre. 0 Siter
Angstlei Skrevet 27. juli Forfatter Skrevet 27. juli Er nå en uke siden jeg sluttet, føler meg ikke helt bra. Er litt svimmel, men også deprimert ++. Gjorde den fatale feilen å gå inn på ett amerikansk forum, hvor de skriver at dette er «dødens» medisin etc. valgte å ikke lese for mye. Men burde jeg f.eks gå tilbake på 10mg og trappe disse ned over en måned eller er det beste bare å holde ut nå og satse på at det blir bedre? Setter stor pris på tilbakemeldinger. Psykologen min er på ferie så får ikke hørt med henne. 0 Siter
Angstlei Skrevet 28. juli Forfatter Skrevet 28. juli Etter en dårlig helg med forverring gikk jeg i dag tilbake på 6.25mg. Kraftfulle saker disse her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.