stjernestøv Skrevet 23. juli Skrevet 23. juli Kan man ikke ta vival sammen med alimemazin? stod noe på interaksjoner, økt sedasjon bla. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. juli Skrevet 23. juli stjernestøv skrev (20 minutter siden): Kan man ikke ta vival sammen med alimemazin? stod noe på interaksjoner, økt sedasjon bla. Jeg lurer på om man kan ta Alimemazin sammen med Sobril? Anonymkode: 1425b...f43 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. juli Forfatter Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg lurer på om man kan ta Alimemazin sammen med Sobril? Anonymkode: 1425b...f43 ja det var det da. kan jo ikke ha det jeg hvis jeg ikke kan ta vival, kan ikke slutte med både vival og imovane. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. juli Skrevet 23. juli stjernestøv skrev (8 minutter siden): ja det var det da. kan jo ikke ha det jeg hvis jeg ikke kan ta vival, kan ikke slutte med både vival og imovane. Du kan fint ta dem sammen, bare en kan bli mer trøtt. Har brukt valium og alimeamazin sammen selv. Anonymkode: f3178...840 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. juli Forfatter Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan fint ta dem sammen, bare en kan bli mer trøtt. Har brukt valium og alimeamazin sammen selv. Anonymkode: f3178...840 Ok. Takk for det, da vet jeg det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.