stjernestøv Skrevet 24. juli Skrevet 24. juli hva med de som sier at vival er som alkohol? Tenker på alimemazin og vival sammen? Er det ikke farlig da? Fikk alimemazin i dag og er spent på om de gjør at jeg sover hele natten? hun på apoteket sa jeg kom til å få hangover av den, er det så ille da? Måtte ikke gjøre noe dagen etter jeg tok dem første gangen? Skal besøke min far på sykehuset i morgen. 0 Siter
munchin Skrevet 24. juli Skrevet 24. juli stjernestøv skrev (5 minutter siden): hva med de som sier at vival er som alkohol? Tenker på alimemazin og vival sammen? Er det ikke farlig da? Fikk alimemazin i dag og er spent på om de gjør at jeg sover hele natten? hun på apoteket sa jeg kom til å få hangover av den, er det så ille da? Måtte ikke gjøre noe dagen etter jeg tok dem første gangen? Skal besøke min far på sykehuset i morgen. Er det aller første ganger du prøver Alimemazin? Jeg sover hele natten av den. Tar den kl 20. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. juli Forfatter Skrevet 24. juli munchin skrev (Akkurat nå): Er det aller første ganger du prøver Alimemazin? Jeg sover hele natten av den. Tar den kl 20. Ja det er det, tok vallergan for mange år siden og tisset på meg av dem men nå sover jeg jo med tena. vallergan er vel det samme? det er bra du sover hele natten, jeg har et håp nå. Kommer til å ta den åtte jeg og, hun sa en til to timer før du skal sove på apoteket. Måtte prøve meg frem. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juli Skrevet 24. juli stjernestøv skrev (48 minutter siden): Ja det er det, tok vallergan for mange år siden og tisset på meg av dem men nå sover jeg jo med tena. vallergan er vel det samme? det er bra du sover hele natten, jeg har et håp nå. Kommer til å ta den åtte jeg og, hun sa en til to timer før du skal sove på apoteket. Måtte prøve meg frem. Dette er jo samme medisinen som vallergan. Håper den vil hjelpe deg. Anonymkode: ab23d...767 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. juli Forfatter Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dette er jo samme medisinen som vallergan. Håper den vil hjelpe deg. Anonymkode: ab23d...767 Ok. Jo takk Har håp, håper jeg ikke våkner lys våken i natt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juli Skrevet 24. juli stjernestøv skrev (4 timer siden): Ok. Jo takk Har håp, håper jeg ikke våkner lys våken i natt. Jeg tror du kommer til å sove godt! Anonymkode: b3d8a...3df 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. juli Forfatter Skrevet 24. juli (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tror du kommer til å sove godt! Anonymkode: b3d8a...3df Dessverre sov jeg ikke men var såpass trøtt at jeg lå i sengen til kvart over tolv, da orket jeg ikke lenger. Så det er noe rart med meg Bortkastet penger... Endret 24. juli av stjernestøv 0 Siter
Tullemusa Skrevet 25. juli Skrevet 25. juli Jeg sov godt første uka på alimemazin, men hadde flere oppvåkninger hver natt. Til slutt fungerte den ikke i det hele tatt. Prøvde høyere dose men ingen effekt. Og heller ingen hangover. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. juli Forfatter Skrevet 25. juli Tullemusa skrev (9 minutter siden): Jeg sov godt første uka på alimemazin, men hadde flere oppvåkninger hver natt. Til slutt fungerte den ikke i det hele tatt. Prøvde høyere dose men ingen effekt. Og heller ingen hangover. nei det var noe dritt spør du meg, på imovane sov jeg litt og på alimemazin ingenting. 0 Siter
Vhanja Skrevet 25. juli Skrevet 25. juli Jeg fikk alimemazin rett etter operasjonen på sykehuset. Den gjorde at jeg ble trøtt og sovnet, men våknet alltid nøyaktig to timer etter og var våken det meste av natten. Men for meg var det nok mest pga smerter rett etter operasjonen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. juli Forfatter Skrevet 25. juli Vhanja skrev (13 minutter siden): Jeg fikk alimemazin rett etter operasjonen på sykehuset. Den gjorde at jeg ble trøtt og sovnet, men våknet alltid nøyaktig to timer etter og var våken det meste av natten. Men for meg var det nok mest pga smerter rett etter operasjonen. Ok. Ja etter operasjon er det ikke lett å sove. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.