Gå til innhold

alimemazin og vival.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

hva med de som sier at vival er som alkohol? Tenker på alimemazin og vival sammen? Er det ikke farlig da? Fikk alimemazin i dag og er spent på om de gjør at jeg sover hele natten? hun på apoteket sa jeg kom til å få hangover av den, er det så ille da? Måtte ikke gjøre noe dagen etter jeg tok dem første gangen? Skal besøke min far på sykehuset i morgen. 

Skrevet
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

hva med de som sier at vival er som alkohol? Tenker på alimemazin og vival sammen? Er det ikke farlig da? Fikk alimemazin i dag og er spent på om de gjør at jeg sover hele natten? hun på apoteket sa jeg kom til å få hangover av den, er det så ille da? Måtte ikke gjøre noe dagen etter jeg tok dem første gangen? Skal besøke min far på sykehuset i morgen. 

Er det aller første ganger du prøver Alimemazin? Jeg sover hele natten av den. Tar den kl 20.

stjernestøv
Skrevet
munchin skrev (Akkurat nå):

Er det aller første ganger du prøver Alimemazin? Jeg sover hele natten av den. Tar den kl 20.

Ja det er det, tok vallergan for mange år siden og tisset på meg av dem men nå sover jeg jo med tena. vallergan er vel det samme? det er bra du sover hele natten, jeg har et håp nå. Kommer til å ta den åtte jeg og, hun sa en til to timer før du skal sove på apoteket. Måtte prøve meg frem. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (48 minutter siden):

Ja det er det, tok vallergan for mange år siden og tisset på meg av dem men nå sover jeg jo med tena. vallergan er vel det samme? det er bra du sover hele natten, jeg har et håp nå. Kommer til å ta den åtte jeg og, hun sa en til to timer før du skal sove på apoteket. Måtte prøve meg frem. 

Dette er jo samme medisinen som vallergan. Håper den vil hjelpe deg.

Anonymkode: ab23d...767

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dette er jo samme medisinen som vallergan. Håper den vil hjelpe deg.

Anonymkode: ab23d...767

Ok. Jo takk :) Har håp, håper jeg ikke våkner lys våken i natt. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (4 timer siden):

Ok. Jo takk :) Har håp, håper jeg ikke våkner lys våken i natt. 

Jeg tror du kommer til å sove godt!

Anonymkode: b3d8a...3df

stjernestøv
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tror du kommer til å sove godt!

Anonymkode: b3d8a...3df

Dessverre sov jeg ikke men var såpass trøtt at jeg lå i sengen til kvart over tolv, da orket jeg ikke lenger. Så det er noe rart med meg :( Bortkastet penger...

Endret av stjernestøv
stjernestøv
Skrevet

Og ingen hangover btw. 

Skrevet

Jeg sov godt første uka på alimemazin, men hadde flere oppvåkninger hver natt. Til slutt fungerte den ikke i det hele tatt. Prøvde høyere dose men ingen effekt. Og heller ingen hangover.

stjernestøv
Skrevet
Tullemusa skrev (9 minutter siden):

Jeg sov godt første uka på alimemazin, men hadde flere oppvåkninger hver natt. Til slutt fungerte den ikke i det hele tatt. Prøvde høyere dose men ingen effekt. Og heller ingen hangover.

nei det var noe dritt spør du meg, på imovane sov jeg litt og på alimemazin ingenting. 

Skrevet

Jeg fikk alimemazin rett etter operasjonen på sykehuset. Den gjorde at jeg ble trøtt og sovnet, men våknet alltid nøyaktig to timer etter og var våken det meste av natten. Men for meg var det nok mest pga smerter rett etter operasjonen.

stjernestøv
Skrevet
Vhanja skrev (13 minutter siden):

Jeg fikk alimemazin rett etter operasjonen på sykehuset. Den gjorde at jeg ble trøtt og sovnet, men våknet alltid nøyaktig to timer etter og var våken det meste av natten. Men for meg var det nok mest pga smerter rett etter operasjonen.

Ok. Ja etter operasjon er det ikke lett å sove. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...