AnonymBruker Skrevet 25. juli Skrevet 25. juli Og vil fortelle litt om behandlingen og veien dit? Anonymkode: 1f951...e6f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juli Skrevet 25. juli Osten skrev (25 minutter siden): Jeg bruker SSRI, det har hjulpet meg mye mtp angst. Klarer du å sette ord på hva/hvordan det har blitt bedre? Anonymkode: 1f951...e6f 0 Siter
Osten Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Klarer du å sette ord på hva/hvordan det har blitt bedre? Anonymkode: 1f951...e6f Det er enkelt, jeg har mye mindre angst. Har lært meg å gi faen, det går ikke an å ha kontroll på alt her i livet. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli Osten skrev (1 time siden): Det er enkelt, jeg har mye mindre angst. Har lært meg å gi faen, det går ikke an å ha kontroll på alt her i livet. Hva var du spesielt redd for? Anonymkode: 1f951...e6f 0 Siter
Osten Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli (endret) AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hva var du spesielt redd for? Anonymkode: 1f951...e6f Kan du ikke heller uttrykke hvilke problemer du selv har? Skal jeg legge ut om meg selv når du som anonym bare spør og ikke forteller noe om deg selv. Jeg hadde mye udefinerbar angst. Det krever mye jobb å bli sånn nogenlunde angstfri. Jeg hadde en veldig god fastlege i mange år, det hjalp å snakke med han, det hjalp meg til å tenke selv. Pluss at SSRI hjalp (hjelper) mye. Endret 26. juli av Osten 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli Osten skrev (4 timer siden): Kan du ikke heller uttrykke hvilke problemer du selv har? Skal jeg legge ut om meg selv når du som anonym bare spør og ikke forteller noe om deg selv. Jeg hadde mye udefinerbar angst. Det krever mye jobb å bli sånn nogenlunde angstfri. Jeg hadde en veldig god fastlege i mange år, det hjalp å snakke med han, det hjalp meg til å tenke selv. Pluss at SSRI hjalp (hjelper) mye. Takk. Jeg har mye bekymringer og redsler for spesielt det å bli knivdrept eller at andre i familien skal bli utsatt for vold. Utenom dette er jeg redd for det meste sånn egentlig. Redd for at huset skal ta fyr, redd for bilulykker, redd for økonomisk ruin osv osv. Anonymkode: 1f951...e6f 0 Siter
Osten Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk. Jeg har mye bekymringer og redsler for spesielt det å bli knivdrept eller at andre i familien skal bli utsatt for vold. Utenom dette er jeg redd for det meste sånn egentlig. Redd for at huset skal ta fyr, redd for bilulykker, redd for økonomisk ruin osv osv. Anonymkode: 1f951...e6f Da trenger du nok hjelp. Begynn med å snakke med fastlegen, så får du henvisning til ytterligere hjelp. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli Osten skrev (1 time siden): Da trenger du nok hjelp. Begynn med å snakke med fastlegen, så får du henvisning til ytterligere hjelp. Takk. Anonymkode: 1f951...e6f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.