AnonymBruker Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli Nå står jeg i en veldig vanskelig livssituasjon og har utviklet GAD (tenker jeg selv). Hvordan er kriteriene for å komme inn på DPS igjen? Vil de ta inn mennesker som har vært inne før? Anonymkode: db43f...8b6 0 Siter
Siena Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli Jeg har fått plass på DPS i flere omganger i alle fall så vil tro at det at du har fått behandling tidligere ikke vil stå i veien for at du kan få behandling igjen. Men så er det jo forskjell fra DPS til DPS hvilken kapasitet de har og mulighet til å ta en inn, men ville forsøkt å sende en henvisning i alle fall. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli 1 hour ago, AnonymBruker said: Nå står jeg i en veldig vanskelig livssituasjon og har utviklet GAD (tenker jeg selv). Hvordan er kriteriene for å komme inn på DPS igjen? Vil de ta inn mennesker som har vært inne før? Anonymkode: db43f...8b6 Bruker du medisiner? Anonymkode: a5c70...0b4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bruker du medisiner? Anonymkode: a5c70...0b4 Ja, men ikke for angst. Anonymkode: db43f...8b6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli Siena skrev (7 minutter siden): Jeg har fått plass på DPS i flere omganger i alle fall så vil tro at det at du har fått behandling tidligere ikke vil stå i veien for at du kan få behandling igjen. Men så er det jo forskjell fra DPS til DPS hvilken kapasitet de har og mulighet til å ta en inn, men ville forsøkt å sende en henvisning i alle fall. Takk, vil du si hva du har blitt behandlet for? Anonymkode: db43f...8b6 0 Siter
Siena Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Takk, vil du si hva du har blitt behandlet for? Anonymkode: db43f...8b6 Jeg har bipolar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.