Siena Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli Er det flere her inne som skriver dikt eller bruker skriving på andre måter i terapi? Jeg skriver en del dikt i perioder (har ofte skrivesperre), og jeg opplever det som veldig terapeutisk å skrive ned tankene på den måten. Tidligere har jeg skrevet mye dagbok og det har også hjulpet synes jeg. Hadde det fantes skrive terapi her jeg bor hadde jeg definitivt gått. Jeg skulle bare ønske at jeg skrev bedre og at det var enklere for meg å skrive, for jeg føler ofte at jeg er litt stuck og ikke finner de rette ordene også savner jeg å kunne få konstruktiv kritikk fra noen. Legger ved ett dikt jeg skrev nå i kveld, ikke det beste jeg har skrevet akkurat men det er det første jeg har skrevet på lenge så deler det likevel. Kanskje andre her også vil dele noe de har skrevet? Andre har holdt håpet for meg når jeg har mistet det Jeg har reist meg igjen og igjen Noen ganger har andre løftet meg på beina Andre ganger har jeg kjempet helt alene Men hver gang jeg reiser meg er du der fortsatt Når jeg har tenkt at jeg ikke får til livet har du slått sprekker i mørket sluppet lyset inn tent håpet Noen ganger er bare en liten gnist nok til å endre et helt liv Det håpet er så viktig for det begynte som et håp og endte med et liv verdt å leve 5 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli Siena skrev (4 minutter siden): Er det flere her inne som skriver dikt eller bruker skriving på andre måter i terapi? Jeg skriver en del dikt i perioder (har ofte skrivesperre), og jeg opplever det som veldig terapeutisk å skrive ned tankene på den måten. Tidligere har jeg skrevet mye dagbok og det har også hjulpet synes jeg. Hadde det fantes skrive terapi her jeg bor hadde jeg definitivt gått. Jeg skulle bare ønske at jeg skrev bedre og at det var enklere for meg å skrive, for jeg føler ofte at jeg er litt stuck og ikke finner de rette ordene også savner jeg å kunne få konstruktiv kritikk fra noen. Legger ved ett dikt jeg skrev nå i kveld, ikke det beste jeg har skrevet akkurat men det er det første jeg har skrevet på lenge så deler det likevel. Kanskje andre her også vil dele noe de har skrevet? Andre har holdt håpet for meg når jeg har mistet det Jeg har reist meg igjen og igjen Noen ganger har andre løftet meg på beina Andre ganger har jeg kjempet helt alene Men hver gang jeg reiser meg er du der fortsatt Når jeg har tenkt at jeg ikke får til livet har du slått sprekker i mørket sluppet lyset inn tent håpet Noen ganger er bare en liten gnist nok til å endre et helt liv Det håpet er så viktig for det begynte som et håp og endte med et liv verdt å leve Så fint skrevet!🧡 Anonymkode: a7c29...dba 0 Siter
Siena Skrevet 26. juli Forfatter Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så fint skrevet!🧡 Anonymkode: a7c29...dba Å, tusen takk for det! Ble glad for og setter pris på kommentar. 0 Siter
Glitter Skrevet 27. juli Skrevet 27. juli Fint dikt. Har skrevet en del jeg også, men er lenge siden sist da. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juli Skrevet 27. juli Siena skrev (15 timer siden): Er det flere her inne som skriver dikt eller bruker skriving på andre måter i terapi? Jeg skriver en del dikt i perioder (har ofte skrivesperre), og jeg opplever det som veldig terapeutisk å skrive ned tankene på den måten. Tidligere har jeg skrevet mye dagbok og det har også hjulpet synes jeg. Hadde det fantes skrive terapi her jeg bor hadde jeg definitivt gått. Jeg skulle bare ønske at jeg skrev bedre og at det var enklere for meg å skrive, for jeg føler ofte at jeg er litt stuck og ikke finner de rette ordene også savner jeg å kunne få konstruktiv kritikk fra noen. Legger ved ett dikt jeg skrev nå i kveld, ikke det beste jeg har skrevet akkurat men det er det første jeg har skrevet på lenge så deler det likevel. Kanskje andre her også vil dele noe de har skrevet? Andre har holdt håpet for meg når jeg har mistet det Jeg har reist meg igjen og igjen Noen ganger har andre løftet meg på beina Andre ganger har jeg kjempet helt alene Men hver gang jeg reiser meg er du der fortsatt Når jeg har tenkt at jeg ikke får til livet har du slått sprekker i mørket sluppet lyset inn tent håpet Noen ganger er bare en liten gnist nok til å endre et helt liv Det håpet er så viktig for det begynte som et håp og endte med et liv verdt å leve Fint ❤️ Men for at det skal være terapeutisk må man sikkert ikke formulere alt riktig, det er jo noen metoder som går ut på å bare skrive og rable ned tanker uten å tenke gjennom de på en måte og. Bare få alt ut i en fei Anonymkode: 418e6...758 0 Siter
cilie Skrevet 27. juli Skrevet 27. juli Så fint du skriver! Når vi skriver gjør vi jo noe som trolig letter litt på tankekjøret. 0 Siter
Siena Skrevet 28. juli Forfatter Skrevet 28. juli Glitter skrev (På 27.7.2025 den 9.20): Fint dikt. Har skrevet en del jeg også, men er lenge siden sist da. Tusen takk for det. Så kjekt at du også skriver. 0 Siter
Siena Skrevet 28. juli Forfatter Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (23 timer siden): Fint ❤️ Men for at det skal være terapeutisk må man sikkert ikke formulere alt riktig, det er jo noen metoder som går ut på å bare skrive og rable ned tanker uten å tenke gjennom de på en måte og. Bare få alt ut i en fei Anonymkode: 418e6...758 Tusen takk. Du har nok helt rett i det, er bare jeg som er litt perfeksjonist til tider, hehe. 0 Siter
Siena Skrevet 28. juli Forfatter Skrevet 28. juli cilie skrev (14 timer siden): Så fint du skriver! Når vi skriver gjør vi jo noe som trolig letter litt på tankekjøret. Tusen takk! Ja, det har jeg faktisk merket selv, det hjelper å få tankene ned på papiret. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.