AnonymBruker Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli Jeg skal sende inn henvisning sammen med legen på mandag. Anonymkode: e2bd2...6b5 0 Siter
Siena Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli Ja, jeg har vært heldig og fått hjelp hver gang jeg har blitt henvist. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli Siena skrev (23 minutter siden): Ja, jeg har vært heldig og fått hjelp hver gang jeg har blitt henvist. Har du vært veldig dårlig? Anonymkode: e2bd2...6b5 0 Siter
Siena Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har du vært veldig dårlig? Anonymkode: e2bd2...6b5 Da jeg først ble syk var jeg veldig dårlig, men jeg har ikke vært like dårlig hver gang jeg har blitt henvist til DPS da. 0 Siter
Vendi Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli Ja, det gjorde jeg. Lykke til med henvisningen, håper du kommer inn! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juli Skrevet 27. juli Vendi skrev (6 timer siden): Ja, det gjorde jeg. Lykke til med henvisningen, håper du kommer inn! Takk! Jeg er tidligere pasient på DPS, men nå trenger jeg hjelp igjen. Anonymkode: e2bd2...6b5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juli Skrevet 27. juli Fikk komme inn der ja, men hjelp…? Nei 😝 Anonymkode: 759e5...241 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juli Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg skal sende inn henvisning sammen med legen på mandag. Anonymkode: e2bd2...6b5 Nei. Anonymkode: aa276...371 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juli Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei. Anonymkode: aa276...371 Hva var begrunnelsen for avslag? Anonymkode: e2bd2...6b5 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. juli Skrevet 27. juli Jeg har fått hjelp av psykiatrien hver gang jeg har villet det 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juli Skrevet 27. juli 14 hours ago, AnonymBruker said: Takk! Jeg er tidligere pasient på DPS, men nå trenger jeg hjelp igjen. Anonymkode: e2bd2...6b5 Hva tenkte du de skal hjelpe deg med denne gangen? Anonymkode: 08812...553 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva tenkte du de skal hjelpe deg med denne gangen? Anonymkode: 08812...553 GAD. Anonymkode: e2bd2...6b5 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.