AnonymBruker Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli Og det stresser meg veldig! Er 2 uker igjen til og de kunne ikke si noe enda... Vet jo at jeg er heldig å få hjelp, men er stressende likevel. Anonymkode: b4496...ffb 0 Siter
Vendi Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli Skjønner det er stressende. Det å ikke vite, og gå der i uvissheten, kan være tøft. Men forhåpentligvis ordner dette seg veldig bra. Lykke til! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli Vendi skrev (10 minutter siden): Skjønner det er stressende. Det å ikke vite, og gå der i uvissheten, kan være tøft. Men forhåpentligvis ordner dette seg veldig bra. Lykke til! Takk for forståelsen. Jeg håper jo og tror jo at det ordner seg jeg også, men det er jo det med at man vet aldri sikkert før man står i situasjonen. Men men, man kan jo ikke gjøre noe annet enn å vente egentlig. Anonymkode: b4496...ffb 1 Siter
psykedeliker Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet jo at jeg er heldig å få hjelp, men er stressende likevel. Å benytte seg av sin rett til nødvendig helsehjelp har ingenting med å være "heldig" å gjøre. Hvor har du denne tankegangen fra? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli psykedeliker skrev (3 timer siden): Å benytte seg av sin rett til nødvendig helsehjelp har ingenting med å være "heldig" å gjøre. Hvor har du denne tankegangen fra? Fra forumet egentlig. Er jo mange som mener at de som får x og y hjelp er heldige? Anonymkode: b4496...ffb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juli Skrevet 29. juli Du er heldig som har et sykdomsbilde som psykiatrien mener du kan bli bedre eller frisk av det er du. Anonymkode: 07085...673 0 Siter
Glitter Skrevet 29. juli Skrevet 29. juli (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du er heldig som har et sykdomsbilde som psykiatrien mener du kan bli bedre eller frisk av det er du. Anonymkode: 07085...673 Man er vel ikke heldig hvis man er så syk at man må og får hjelp.. Vil tro alle hadde ønsket å ikke være så syk. Endret 29. juli av Glitter 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.