Siena Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli Jeg har lurt en stund på om jeg skulle økt en av medisinene jeg står på for å sikre meg eller om det er dumt å øke før det er absolutt nødvendig? Saken er den at jeg har bipolar og har vært stabil siste 7 måneder, kom ut av siste depresjon i desember i fjor. Nå for tiden har jeg det veldig bra og jeg er redd for å havne i depresjon igjen etter hvert og det er derfor jeg da tenker på å øke dosen på enten Litium eller Wellbutrin for å sikre meg. Noen som har noen innspill til at jeg burde øke eller ikke? 0 Siter
nachnoo Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli 1. Drøft det med legen din. 2. Vent til det evt skjer, men handle raskt når det skjer. 0 Siter
Siena Skrevet 28. juli Forfatter Skrevet 28. juli nachnoo skrev (21 minutter siden): 1. Drøft det med legen din. 2. Vent til det evt skjer, men handle raskt når det skjer. Ja, tenker jeg skal bestille en time hos fastlegen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.