Gå til innhold

Noen andre her som driver med yoga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og som har god effekt av det? Jeg har nettopp begynt med rolige timer, yin og restorative, og er overrasket over hvor godt jeg liker det. Føler det roer ned nervesystemet og jeg som vanligvis er høyt aktivert, lander litt mer. Liker også godt aroma relax, som er med duft fra dispensere, nesten som yogaspa. Hører gjerne hva slags timer dere liker! 

Skrevet

Jeg har aldri tatt yoga timer, men har gjort litt yoga hjemme nå og da. Skulle ønske jeg turte dra på timer da, det er bare det at jeg er ganske ufleksibel og utrent og bryr meg alt for mye om hva andre synes om meg 🫣

Skrevet
Siena skrev (6 minutter siden):

Jeg har aldri tatt yoga timer, men har gjort litt yoga hjemme nå og da. Skulle ønske jeg turte dra på timer da, det er bare det at jeg er ganske ufleksibel og utrent og bryr meg alt for mye om hva andre synes om meg 🫣

Jeg tenkte akkurat det samme og grudde meg lenge for å prøve, men plutselig turte jeg! Jeg er nok den stiveste i hele salen, men man har så nok med seg selv og det er ingen som ser på deg, bortsett fra instruktøren. De kommer og hjelper deg hvis det er noe du ikke får til. Håper du tør å prøve, tror du kan få en god opplevelse! 

Skrevet
Soleil70 skrev (4 minutter siden):

Jeg tenkte akkurat det samme og grudde meg lenge for å prøve, men plutselig turte jeg! Jeg er nok den stiveste i hele salen, men man har så nok med seg selv og det er ingen som ser på deg, bortsett fra instruktøren. De kommer og hjelper deg hvis det er noe du ikke får til. Håper du tør å prøve, tror du kan få en god opplevelse! 

Ja, skal definitivt sette det på bucketlisten. Det tror jeg også, for det går som oftest bedre enn man tror.

Skrevet

Har prøvd det, men det var ikke noe for meg. :)

Skrevet
Glitter skrev (Akkurat nå):

Har prøvd det, men det var ikke noe for meg. :)

Interessant, hva var det som gjorde at du ikke likte det tror du? 

Skrevet
Soleil70 skrev (Akkurat nå):

Interessant, hva var det som gjorde at du ikke likte det tror du? 

Vanskelig å sette fingeren på. Det er både fordi jeg er en veldig rastløs person og yoga er kjedelig synes jeg. Pluss at én gang fikk jeg panikkanfall for det åpnet noe inni meg. Men det er nok ikke et problem lenger da jeg har bearbeidet det. 

Skrevet

Jeg liker veldig godt yoga, og skulle ønske jeg fant tid til å sette meg opp på flere timer. Det gjør godt for både kropp og sjel. Gjør litt yoga hjemme, men klarer da ikke å fokusere på tilnærmelsesvis samme måte som når jeg følger time/klasse.

Skrevet
Ekstra skrev (9 minutter siden):

Jeg liker veldig godt yoga, og skulle ønske jeg fant tid til å sette meg opp på flere timer. Det gjør godt for både kropp og sjel. Gjør litt yoga hjemme, men klarer da ikke å fokusere på tilnærmelsesvis samme måte som når jeg følger time/klasse.

Det er veldig fint å være på gruppetime synes jeg, får også mer utbytte av det. Da kommer jeg meg i tillegg ut av huset og treffer folk, og det har jeg også godt av 😊. Holder på å teste ut forskjellige timer for tiden, det er skummelt men også gøy! 

Skrevet
Ekstra skrev (42 minutter siden):

Går du på yoga-timer på treningssenter eller eget yogasenter? Spør fordi jeg vurderer enten å finne et yogasenter i tillegg til treningssenteret jeg bruker (SiO) eller skifte til SATS som vel skal ha ganske godt utvalg av yoga i tillegg til andre ting. 

Skrevet
frosken skrev (13 minutter siden):

Går du på yoga-timer på treningssenter eller eget yogasenter? Spør fordi jeg vurderer enten å finne et yogasenter i tillegg til treningssenteret jeg bruker (SiO) eller skifte til SATS som vel skal ha ganske godt utvalg av yoga i tillegg til andre ting. 

Jeg går på SATS, men der jeg går oftest er det litt for få yogatimer. Den jeg likte forsvant. Skal være veldig bra på Aker Brygge, har faktisk ennå ikke vært der. Men med travel og ofte litt uforutsigbar jobb er det en utfordring å få satt seg opp på timer.

Skrevet

Sats har eget yogasenter på Majorstua også, det er der jeg har begynt å gå. Går også på timer på mitt lokale senter, men de har ingen timer i sommermånedene. Kan anbefale Majorstua men er også interessert i å prøve Aker brygge. 

Skrevet
Soleil70 skrev (5 timer siden):

Og som har god effekt av det? Jeg har nettopp begynt med rolige timer, yin og restorative, og er overrasket over hvor godt jeg liker det. Føler det roer ned nervesystemet og jeg som vanligvis er høyt aktivert, lander litt mer. Liker også godt aroma relax, som er med duft fra dispensere, nesten som yogaspa. Hører gjerne hva slags timer dere liker! 

Jeg liker yoga, - men er noen ganger litt for rastløs til å prioritere det. Blir litt sånn at jeg synes styrke eller spinning er viktigere, - men hvis jeg først kommer meg på en yin-time, så synes jeg utbyttet er stort. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...