AnonymBruker Skrevet 30. juli Skrevet 30. juli Jeg skal begynne å slanke meg nå, men jeg er redd for at hvis jeg går all in så utvikler jeg spiseforstyrrelse. Hva kan man gjøre for å lykkes med å både gå ned i vekt og unngå bli syk av det? Anonymkode: 79c6d...462 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juli Skrevet 30. juli Å finne balansen tror jeg er nøkkelen. Jeg fikk ikke til å slanke meg uten at det ble sykelig. Anonymkode: abf5d...28e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juli Skrevet 30. juli Har du vært syk med anoreksia før? Anonymkode: ba67d...e96 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juli Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg skal begynne å slanke meg nå, men jeg er redd for at hvis jeg går all in så utvikler jeg spiseforstyrrelse. Hva kan man gjøre for å lykkes med å både gå ned i vekt og unngå bli syk av det? Anonymkode: 79c6d...462 Det synes jeg nesten høres litt hysterisk ut? Spør du fordi du tidligere har slitt med en spiseforstyrrelse så skjønner jeg det veldig godt, men å bli redd for slikt ut av det blå virker som overdreven angst. Anonymkode: 011a1...692 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juli Skrevet 30. juli Gå ned til normalvekt bare da. Du trenger jo ikke å slanke deg til du ser ut som et anoreksi skjelett. Anonymkode: a01c0...513 0 Siter
frosken Skrevet 30. juli Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg skal begynne å slanke meg nå, men jeg er redd for at hvis jeg går all in så utvikler jeg spiseforstyrrelse. Hva kan man gjøre for å lykkes med å både gå ned i vekt og unngå bli syk av det? Anonymkode: 79c6d...462 Hvis du har høy risiko for å utvikle/forverre en spiseproblematikk, så anbefales langsom vektnedgang (ofte anbefales maks 0,5 kg pr uke). Har du behov for å gå ned mange kg? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juli Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det synes jeg nesten høres litt hysterisk ut? Spør du fordi du tidligere har slitt med en spiseforstyrrelse så skjønner jeg det veldig godt, men å bli redd for slikt ut av det blå virker som overdreven angst. Anonymkode: 011a1...692 Ja kanskje det er det? Jeg har slitt med overspising (og sliter fortsatt så vidt litt), så jeg er derfor redd for at jeg skal la det tippe andre veien. frosken skrev (15 minutter siden): Hvis du har høy risiko for å utvikle/forverre en spiseproblematikk, så anbefales langsom vektnedgang (ofte anbefales maks 0,5 kg pr uke). Har du behov for å gå ned mange kg? Jeg må gå ned i alle fall 16 kg for å havne i BMI normalvekt. Vet ikke om jeg havner i kategorien du nevner? Men i alle fall ønsker jeg gjøre alt jeg kan for at det skal bli bra. Anonymkode: 79c6d...462 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.