stjernestøv Skrevet 2. august Skrevet 2. august Vet ikke men en gang jeg var psykotisk prøvde jeg og drikke alkohol, det ble mye verre av det. Ellers har det gått bra. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. august Skrevet 2. august Glitter skrev (1 time siden): Det varierer fra person til person. Lite søvn, mat og drikke over mange dager kombinert med rusmidler. Kan det utløse psykose? Anonymkode: e804e...4c2 0 Siter
Glitter Skrevet 2. august Skrevet 2. august (endret) AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Lite søvn, mat og drikke over mange dager kombinert med rusmidler. Kan det utløse psykose? Anonymkode: e804e...4c2 Ja. Men min erfaring er at de som blir psykotisk bare etter noen dager har hatt en sårbarhet i seg fra før. Endret 2. august av Glitter 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. august Skrevet 2. august 6 hours ago, AnonymBruker said: Lite søvn, mat og drikke over mange dager kombinert med rusmidler. Kan det utløse psykose? Anonymkode: e804e...4c2 ALLE blir psykotiske om man ikke sover på flere dager. Men jeg håper ikke dette er noe noen ønsker. Anonymkode: 4d250...1f9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.