stjernestøv Skrevet 3. august Skrevet 3. august Det har vært mye stress i det siste og mye å tenke på men syns jeg har taklet det bra hittil, kan det komme en reaksjon i ettertid? Er litt redd for det eller gjør det meg sterkere? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. august Skrevet 3. august stjernestøv skrev (18 minutter siden): Det har vært mye stress i det siste og mye å tenke på men syns jeg har taklet det bra hittil, kan det komme en reaksjon i ettertid? Er litt redd for det eller gjør det meg sterkere? Du som er så flink til å skrive om alt som opptar deg og plager deg vil nok ikke få en etter reaksjon tror jeg. Anonymkode: d7765...a3a 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. august Forfatter Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Du som er så flink til å skrive om alt som opptar deg og plager deg vil nok ikke få en etter reaksjon tror jeg. Anonymkode: d7765...a3a Ok. Det er bra det da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.