Gå til innhold

Hva er et teammøte (DPS)?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har fått en påminnelse på sms om en time jeg ikke har avtale om. Ringte resepsjonen og fikk høre det gjelder et teammøte, men de visste ikke mer enn det i resepsjonen. De skal ringe meg tilbake en eller annen gang og si hva det gjelder, men jeg blir urolig. 

Hva er et teammøte? Kan det være at jeg er innkalt til dette ved en feil? Kan det være at det er fordi man ønsker å avslutte behandlingen og at det derfor er et teammøte (med flere folk da eller?). Har ellers bare gått til timer med behandler som har vært avtalt fra gang til gang, bare sånn løsprat. Blir veldig til å spekulere i hva et slikt teammøte innebærer og føler meg liksom "avlyst/avsluttet" allerede. Hvis jeg bare skal komme dit for å høre at jeg ikke får flere timer eller lignende, så kan vel behandler bare si det på neste avtalte time?? Den er bare to dager etter denne mystiske timeavtalen her. 

Noen ideer om hva denne plutselige innkallingen kan bety? 

Endret av krøll9
  • krøll9 endret tittelen til Hva er et teammøte (DPS)?
Skrevet

Går du hos en ikke-spesialist? Kanskje er de usikre på diagnose eller korrekt behandling og vil trekke inn mer kompetanse. 
Man bruker ikke ekstra ressurser som et temamøte for å fortelle noen at de skal avsluttes. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...