Gå til innhold

Hvorfor er det så mange narkomane i USA?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er de psykiske syke og selvmedisinerer?

Anonymkode: cc4e4...ac1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Er de psykiske syke og selvmedisinerer?

Anonymkode: cc4e4...ac1

Sammensatt. Ekstremt mye fattigdom. Et helt fucka velferdssystem. De rike overlever.

Anonymkode: 13639...084

AnonymBruker
Skrevet

Se Dopesick, nrk nett-tv.

SoloSuper
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Sammensatt. Ekstremt mye fattigdom. Et helt fucka velferdssystem. De rike overlever.

Dette. Livet suger balle om du er syk og fattig der borte. Da er du ferdig.

Everybody
Skrevet

Det er også mange psykisk syke som ikke har råd til medisiner der.

Skrevet

Det henger helt klart sammen med dårlig manglende sosialt sikkerhetsnett.

Det kan også ha noe med med hvilke stoffer som er på moten, rett og slett. Fentanyl ser ut til å være ekstremt dødelig.

image.thumb.png.986f9c88d19f60c602c0646d4262d539.png

Den forsvunne diamanten
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Se Dopesick, nrk nett-tv.

Den er veldig bra

AnonymBruker
Skrevet

De har en egoistisk kultur (en vi prøver å kopiere), er det jeg har siktet til når jeg har RETORISKT spurt på forumet (og fått slettet fordi folk ikke forstår retoriske virkemidler) "hvorfor ikke selge dop til kids?", folk forstår ikke at, med mindre du bryr deg om samfunnet, så er det faktisk ingen "grunn" til å oppføre seg bra for samfunnets del, da gjør en det en selv tjener mest på, som f.eks kan være å selge dop til kids. (som de gjør i USA)

Poenget mitt med det, er ikke at alle bør begynne å selge dop til kids.... det er motsatt, en bør bevare den døende kulturen med høy tillit og enhet og samhold, vi pleide å være et folk, nordmenn var en ting, det betydde noe. Det har helt død ut, nå er det bare magisk jord med uendelig av kulturer og folk som tror på en eller annen tvilsom karakter f.eks muhammed, her er det altså folk som tilber en *sensurert ord, men neagtivt* profet, mens boken sier forferdelige ting om "sånne som oss". Så vil jeg føle noen enhet og samhold med en slik person, nei det vil jeg ikke...

Tenk deg at du har 2 knapper, knapp1 gir deg (person A) 100 kroner og person B (personen som tilber en profet av tivilsom karakter) 50 kroner. Eller knapp 2 som gir deg person A 120 kroner og person B 0 kroner. Å trykke på knapp 2 vil alltid gi mening, med mindre en bryr seg om samfunnet og vil ofre litt for samfunnet. Men da trenger en en "grunn".

Denne logikken forstår ikke nordmenn, de tror at samholdet og enhet bare skal bevares, pga "magisk jord" som er en eventyrfortelling de lærer i skolen.

Kultur er alt, men vi lærer at det er ingenting. Og at en kan importere hundretusenvis av folk som tilber *sensurert ord* profteter og har bøker som sier *sensurerte negative ting* om oss "vantro", skal skje helt uten nedsider, alt skal bare magisk bli at vi alle lever lykkelige i alle våre dager. Den fortellingen gir ingen mening, og vi ser det i USA hva som egentlig skjer når en holder på slikt.

Anonymkode: 3b0d3...280

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

De har en egoistisk kultur (en vi prøver å kopiere), er det jeg har siktet til når jeg har RETORISKT spurt på forumet (og fått slettet fordi folk ikke forstår retoriske virkemidler) "hvorfor ikke selge dop til kids?", folk forstår ikke at, med mindre du bryr deg om samfunnet, så er det faktisk ingen "grunn" til å oppføre seg bra for samfunnets del, da gjør en det en selv tjener mest på, som f.eks kan være å selge dop til kids. (som de gjør i USA)

Poenget mitt med det, er ikke at alle bør begynne å selge dop til kids.... det er motsatt, en bør bevare den døende kulturen med høy tillit og enhet og samhold, vi pleide å være et folk, nordmenn var en ting, det betydde noe. Det har helt død ut, nå er det bare magisk jord med uendelig av kulturer og folk som tror på en eller annen tvilsom karakter f.eks muhammed, her er det altså folk som tilber en *sensurert ord, men neagtivt* profet, mens boken sier forferdelige ting om "sånne som oss". Så vil jeg føle noen enhet og samhold med en slik person, nei det vil jeg ikke...

Tenk deg at du har 2 knapper, knapp1 gir deg (person A) 100 kroner og person B (personen som tilber en profet av tivilsom karakter) 50 kroner. Eller knapp 2 som gir deg person A 120 kroner og person B 0 kroner. Å trykke på knapp 2 vil alltid gi mening, med mindre en bryr seg om samfunnet og vil ofre litt for samfunnet. Men da trenger en en "grunn".

Denne logikken forstår ikke nordmenn, de tror at samholdet og enhet bare skal bevares, pga "magisk jord" som er en eventyrfortelling de lærer i skolen.

Kultur er alt, men vi lærer at det er ingenting. Og at en kan importere hundretusenvis av folk som tilber *sensurert ord* profteter og har bøker som sier *sensurerte negative ting* om oss "vantro", skal skje helt uten nedsider, alt skal bare magisk bli at vi alle lever lykkelige i alle våre dager. Den fortellingen gir ingen mening, og vi ser det i USA hva som egentlig skjer når en holder på slikt.

Hvis du skulle anslå hvor høy IQ du tror du har, hva ville scoren ha vært på? 

Anonymkode: e673b...b58

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Vedkommende er jo inne på noe. Selv om det er krast sagt. Tror du hn er dummere enn deg fordi hn ikke er liberal? Da har du fordommer.

Anonymkode: 67fea...b8e

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Har du ikke andre argumenter? Du må gå til personangrep i stedet? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Over_9000!.png 

Vedkommende er jo inne på noe. Selv om det er krast sagt. Tror du hn er dummere enn deg fordi hn ikke er liberal? Da har du fordommer.

"rasister" er dumme, samme med Trump velgere, og i UK. Og det er delvis sant, fordi de "smarte" ofte har jobbene hvor de slipper problemene de "på gulvet" må lide under. Hvor smart og dum en er kommer an på hvilket perspektiv en har. Personlig anser jeg ikke de "Velutdannede" for smarte, når de holder på slik og ødelegger landet for evig tid, men boligprisene etc går jo opp så for dem er det et genitrekk, og bare en bor i rike områder så er alt flott. Det de ikke forstår er at alle kan ikke være de rike heldige utvalgte, noen må faktisk leve med politikken de pusher....

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hva legger du i begrepet "liberal"?

Anonymkode: a898d...cde

AnonymBruker
Skrevet

Hva legger du i begrepet "liberal"?

Anonymkode: a898d...cde

Woke, politisk korrekt, enig i det rådende narrativet. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...