Gå til innhold

Hvordan vet man egentlig om forumet har positiv eller negativ innvirkning på livet mitt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere! Jeg har vært her så og si daglig siden 2014 som var da jeg begynte å slite psykisk. Har fått mye god hjelp fra å skrive om mine problemstillinger på forumet i tillegg til at jeg finner det givende å hjelpe andre også, men nå som jeg er bedre så stiller jeg litt spørsmål ved om kanskje bruken av forumet har blitt negativt for meg? Altså, alt jeg fokuser for mye på psyken min og psykiatrien generelt? Hva tenker dere? 

Anonymkode: a9889...976

Skrevet

Jeg er ganske aktiv her, men synes det er mer stimulerende enn å sitte passivt og se TV. 

Så lenge forumet ikke går ut over andre aktiviteter så ser jeg ikke problemet.

Drømmeautomat
Skrevet

Det er det bare du som kan vite, men du kan jo tenke på hvorfor du følte behov for å stille spørsmålet.

AnonymBruker
Skrevet

Vært her enda lenger, ser ikke noe problem ved det. Du vet vel selv om ting tar overhånd eller ikke. Det kan ikke vi vite,

Anonymkode: 52cfd...63d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært her lenger. Forumet har null innvirkning på min psykiske helse. Nå svarer jeg mest andre. Men har du bare brukt det til å få innspill om din psykiske helse, skjønner jeg du vurderer det.

Anonymkode: b0206...26a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...