Gå til innhold

SNRI abstinenser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha trappet ned på Efexor sakte siden  Mai, så var jeg nede på null for ett par uker siden. Ble kort tid etter ganske dårlig, gikk litt tilbake, bare 7.5mg i samråd med lege. 
Har nå stått på 7.5mg en uke og føler meg skikkelig dårlig. Er ekstremt kvalm på dagtid og sliter med uvirkelighetsfølelse mm. 
Noen som vet hvor lenge jeg kan forvente at dette varer? Skal ikke til legen før om 10 dager. 

AnonymBruker
Skrevet

Har du slitt med kvalme og uvirkelighetsfølelse tidligere også eller er det noe nytt?

Anonymkode: 035e2...22a

Skrevet

Hvis du er like dårlig med 7.5 mg som uten, hva er vitsen med å stå på 7,5 mg?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du slitt med kvalme og uvirkelighetsfølelse tidligere også eller er det noe nytt?

Anonymkode: 035e2...22a

Ikke slitt med noe av det tidligere 

Skrevet
cathlin skrev (29 minutter siden):

Hvis du er like dårlig med 7.5 mg som uten, hva er vitsen med å stå på 7,5 mg?

For å ikke bli enda dårligere. 
Jeg er tydeligvis hypersensitiv når det kommer til medikamenter som påvirker seratonin produksjonen. Måtte jo trappe denne ekstremt sakt opp også, ellers fikk jeg panikkanfall. 

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Tror nok angsten din har mye av skylden for det du føler er abstinenser. En slags helseangst.

Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (18 minutter siden):

Tror nok angsten din har mye av skylden for det du føler er abstinenser. En slags helseangst.

Jeg ser den, men opplever abstinenser som er reelle. Svimmelhet som når jeg kuttet ut nobligan for fort, når jeg gjorde det sakte så gikk det greit. 
Her er det snakk om mer enn «bare» angst. 
Ser folk sliter mer med Efexor enn andre lignende medisiner p.g.a den korte halveringstiden. 

Worriesome Plenty 2
Skrevet
Angstlei skrev (2 minutter siden):

Jeg ser den, men opplever abstinenser som er reelle. Svimmelhet som når jeg kuttet ut nobligan for fort, når jeg gjorde det sakte så gikk det greit. 
Her er det snakk om mer enn «bare» angst. 
Ser folk sliter mer med Efexor enn andre lignende medisiner p.g.a den korte halveringstiden. 

Du vet mer om den medisintyper enn meg. Men jeg har opplevd mye rart som benzo fikset for noen timer. Altså att det var angst. Angst har 1000 symptomer og ansikter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...