Gå til innhold

Gi kort med dikt til psykologen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om å gi et kort med egetskrevet dikt til psykologen på siste time? Er det fint eller blir det trolig bare kleint? Kan jeg be henne om å ikke lese kortet før jeg har gått? 

Anonymkode: 7da44...257

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ga kort med dikt (ikke egenprodusert da) til psykologen siste timen da hun skulle slutte, det likte hun veldig godt. Vi hadde holdt på i 1,5 år da, så kjente jo til hverandre relativt godt. 

Anonymkode: d58d2...d6a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hva tenker dere om å gi et kort med egetskrevet dikt til psykologen på siste time? Er det fint eller blir det trolig bare kleint? Kan jeg be henne om å ikke lese kortet før jeg har gått? 

Anonymkode: 7da44...257

Klart du kan!😃Det beste er om du lar henne lese det når hun vil; altså ikke legger noen føringer her.

Anonymkode: a56a5...05e

AnonymBruker
Skrevet

Huff, jeg personlig ville synes det var kleint, men det er jo bare meg, altså. 

Anonymkode: 7077a...4b3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Huff, jeg personlig ville synes det var kleint, men det er jo bare meg, altså. 

Anonymkode: 7077a...4b3

Det viktigste er hva giver tenker og føler.

Anonymkode: a56a5...05e

Skrevet

Jeg hadde syns det hadde vært veldig kleint. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...