Gå til innhold

Når noen dør ; hvordan får pårørende beskjed?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har et barn som ruser seg, tenker det verste.

Anonymkode: 2229b...937

AnonymBruker
Skrevet

Leit å høre at det er så ille at du tenker i de baner ❤️ Jeg har egentlig ikke noe fasitsvar på spørsmålet ditt, men av det jeg har hørt av andre er det nok vanligst at presten eller politiet kommer på døra. Har også hørt enkelte bli ringt. 

Anonymkode: 17db1...553

AnonymBruker
Skrevet

Da min far døde kom presten på døra. Men det er mange år siden.

Anonymkode: 2d4ac...0b6

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Har et barn som ruser seg, tenker det verste.

Jeg skulle ønske at du ikke var fullt så bekymret. Jeg kan selvfølgelig ikke love deg at det vil gå bra med din ungdom, men det går bra med veldig mange unge som surrer seg bort en periode. 

AnonymBruker
Skrevet
frosken skrev (29 minutter siden):

Jeg skulle ønske at du ikke var fullt så bekymret. Jeg kan selvfølgelig ikke love deg at det vil gå bra med din ungdom, men det går bra med veldig mange unge som surrer seg bort en periode. 

Takk for optimismen. Jeg har mye angst og depresjon. Så det farger nok verden min litt svart.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Takk for optimismen. Jeg har mye angst og depresjon. Så det farger nok verden min litt svart.

Får du noe hjelp?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Får du noe hjelp?

Jeg bruker Litium og AP. Har søkt meg inn til DPS. Men vet ikke hvilket svar jeg får.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg bruker Litium og AP. Har søkt meg inn til DPS. Men vet ikke hvilket svar jeg får.

Ok. Du burde ha noen å snakke med i det minste, håper du får positivt svar. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...