AnonymBruker Skrevet 5. august Skrevet 5. august Noen som har tips til sanger som kan relateres til psykiatri? Her er to sanger jeg har hørt på i det siste: Anonymkode: e0a5a...f98 0 Siter
adhoc Skrevet 6. august Skrevet 6. august (endret) Helt annen sjanger: Psykisk kan du vera sjøl med Stein Torleif Bjella Endret 6. august av adhoc 1 Siter
FjellOgDalar Skrevet 6. august Skrevet 6. august (endret) Six Degrees Of Inner Turbulence (CD 2), Dream Theater. Opprinnelig skrevet som en sammenhengende låt på 41 minutter). Signaturen jeg hadde (A journey to find the answers inside our elusive mind)e var sitat av siste verselinje. Endret 6. august av FjellOgDalar 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 6. august Skrevet 6. august Noe mer depressivt enn denne kjenner jeg ikke til. 0 Siter
krøll9 Skrevet 7. august Skrevet 7. august adhoc skrev (På 6.8.2025 den 9.54): Helt annen sjanger: Psykisk kan du vera sjøl med Stein Torleif Bjella Ja. Kom over den for et års tid sida og har hatt den lagret siden. Morsom. Bare tittelen i seg selv liksom og. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.