AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Skyldes det lavt stoffskifte (men er medisinert), stress (vanskelig livssituasjon) eller medisiner? (Litium, Abilify, Alimemazin, Imovane. Anonymkode: 1837d...fd6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Det er det jo litt vanskelig for oss å kunne svare på? Anonymkode: 38a73...661 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det blir jo bare tipping. Anonymkode: 96cd3...9b5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Skyldes det lavt stoffskifte (men er medisinert), stress (vanskelig livssituasjon) eller medisiner? (Litium, Abilify, Alimemazin, Imovane. Anonymkode: 1837d...fd6 Jeg opplevde hårtap av litium. Anonymkode: f35c1...55d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg opplevde hårtap av litium. Anonymkode: f35c1...55d Sier du det? Bruker du Litium enda? Anonymkode: 1837d...fd6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sier du det? Bruker du Litium enda? Anonymkode: 1837d...fd6 Nei måtte seponere den pga mye bivirkninger. Håravfallet sluttet etter seponering. Litium kan vel påvirke stoffskiftet, og jeg fikk også noe påvirkning på stoffskiftet (husker ikke detaljert), så vet ikke om det er det bivirkningen skyldes eller om det kan oppstå uansett om man får lavt stoffskifte eller ikke Anonymkode: f35c1...55d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.