Gå til innhold

Får man svar på DPS-søknad innen 10 dager eller overholdes fristen sjelden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er ulikt for de forskjellige DPS-ene?

Anonymkode: 2c7ef...46e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk svar på at jeg hadde rett til hjelp og frist for det etter to dager.

Anonymkode: a1845...687

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg fikk svar på at jeg hadde rett til hjelp og frist for det etter to dager.

Anonymkode: a1845...687

Kan jeg spørre hva problemstillingen var?

AnonymBruker
Skrevet

Andre som vil svare?

AnonymBruker
Skrevet
Siena skrev (10 minutter siden):

Jeg har alltid fått svar innen fristen.

Og du har fått kommet "tilbake "/inn igjen flere ganger? Med samme problemstilling?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og du har fått kommet "tilbake "/inn igjen flere ganger? Med samme problemstilling?

Ja. Det har ikke vært samme problemstilling alle gangene da, men de fleste.

AnonymBruker
Skrevet
Siena skrev (3 minutter siden):

Ja. Det har ikke vært samme problemstilling alle gangene da, men de fleste.

Hvor lang tid har det gått imellom og hvor lenge har du "fått gå" ved de ulike anledningene?

Skrevet

Hvor lang tid har det gått imellom og hvor lenge har du "fått gå" ved de ulike anledningene?

Oj. Da må jeg begynne å tenke litt. Jeg gikk først i 8 måneder, så ble jeg raskt henvist til ny behandler da jeg flyttet og gikk der i ca 6 måneder før jeg flyttet igjen. Men ble da ikke henvist igjen før etter noen måneder og da gikk jeg i behandling bare noen måneder. Så var jeg ute av poliklinikken noen år (hadde polikliniske timer med en behandler på døgnpost) før jeg ble henvist på nytt og gikk da i ca 1 år, så ca 1 år pause også 1 år til med behandling og nå tror jeg at jeg er avsluttet for godt.

AnonymBruker
Skrevet
Siena skrev (21 minutter siden):

Oj. Da må jeg begynne å tenke litt. Jeg gikk først i 8 måneder, så ble jeg raskt henvist til ny behandler da jeg flyttet og gikk der i ca 6 måneder før jeg flyttet igjen. Men ble da ikke henvist igjen før etter noen måneder og da gikk jeg i behandling bare noen måneder. Så var jeg ute av poliklinikken noen år (hadde polikliniske timer med en behandler på døgnpost) før jeg ble henvist på nytt og gikk da i ca 1 år, så ca 1 år pause også 1 år til med behandling og nå tror jeg at jeg er avsluttet for godt.

Takk for svar. Er du frisk nå?

Skrevet

Takk for svar. Er du frisk nå?

Spørs kanskje hvordan du ser på det? Jeg har bipolar, men er godt medisinert og stabil nå. (Og også mye bedre enn det jeg var).

AnonymBruker
Skrevet
Siena skrev (15 minutter siden):

Spørs kanskje hvordan du ser på det? Jeg har bipolar, men er godt medisinert og stabil nå. (Og også mye bedre enn det jeg var).

Så du er klar for å skrives ut?:)

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Så du er klar for å skrives ut?:)

Ja, absolutt.

Skrevet
Siena skrev (3 minutter siden):

Ja, absolutt.

Hvor lenge ville du si at du har kjent deg klar? Var det du eller behandler som tol til orde?

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hvor lenge ville du si at du har kjent deg klar? Var det du eller behandler som tol til orde?

Tok...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...