AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Kanskje det er ulikt for de forskjellige DPS-ene? Anonymkode: 2c7ef...46e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg fikk svar på at jeg hadde rett til hjelp og frist for det etter to dager. Anonymkode: a1845...687 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg fikk svar på at jeg hadde rett til hjelp og frist for det etter to dager. Anonymkode: a1845...687 Kan jeg spørre hva problemstillingen var? Anonymkode: 2c7ef...46e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Andre som vil svare? Anonymkode: 2c7ef...46e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Siena skrev (10 minutter siden): Jeg har alltid fått svar innen fristen. Og du har fått kommet "tilbake "/inn igjen flere ganger? Med samme problemstilling? Anonymkode: 2c7ef...46e 0 Siter
Siena Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og du har fått kommet "tilbake "/inn igjen flere ganger? Med samme problemstilling? Anonymkode: 2c7ef...46e Ja. Det har ikke vært samme problemstilling alle gangene da, men de fleste. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Siena skrev (3 minutter siden): Ja. Det har ikke vært samme problemstilling alle gangene da, men de fleste. Hvor lang tid har det gått imellom og hvor lenge har du "fått gå" ved de ulike anledningene? Anonymkode: 2c7ef...46e 0 Siter
Siena Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor lang tid har det gått imellom og hvor lenge har du "fått gå" ved de ulike anledningene? Anonymkode: 2c7ef...46e Oj. Da må jeg begynne å tenke litt. Jeg gikk først i 8 måneder, så ble jeg raskt henvist til ny behandler da jeg flyttet og gikk der i ca 6 måneder før jeg flyttet igjen. Men ble da ikke henvist igjen før etter noen måneder og da gikk jeg i behandling bare noen måneder. Så var jeg ute av poliklinikken noen år (hadde polikliniske timer med en behandler på døgnpost) før jeg ble henvist på nytt og gikk da i ca 1 år, så ca 1 år pause også 1 år til med behandling og nå tror jeg at jeg er avsluttet for godt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Siena skrev (21 minutter siden): Oj. Da må jeg begynne å tenke litt. Jeg gikk først i 8 måneder, så ble jeg raskt henvist til ny behandler da jeg flyttet og gikk der i ca 6 måneder før jeg flyttet igjen. Men ble da ikke henvist igjen før etter noen måneder og da gikk jeg i behandling bare noen måneder. Så var jeg ute av poliklinikken noen år (hadde polikliniske timer med en behandler på døgnpost) før jeg ble henvist på nytt og gikk da i ca 1 år, så ca 1 år pause også 1 år til med behandling og nå tror jeg at jeg er avsluttet for godt. Takk for svar. Er du frisk nå? Anonymkode: 2c7ef...46e 0 Siter
Siena Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for svar. Er du frisk nå? Anonymkode: 2c7ef...46e Spørs kanskje hvordan du ser på det? Jeg har bipolar, men er godt medisinert og stabil nå. (Og også mye bedre enn det jeg var). 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Siena skrev (15 minutter siden): Spørs kanskje hvordan du ser på det? Jeg har bipolar, men er godt medisinert og stabil nå. (Og også mye bedre enn det jeg var). Så du er klar for å skrives ut?:) Anonymkode: 2c7ef...46e 0 Siter
Siena Skrevet 51 minutter siden Skrevet 51 minutter siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Så du er klar for å skrives ut?:) Anonymkode: 2c7ef...46e Ja, absolutt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 46 minutter siden Skrevet 46 minutter siden Siena skrev (3 minutter siden): Ja, absolutt. Hvor lenge ville du si at du har kjent deg klar? Var det du eller behandler som tol til orde? Anonymkode: 2c7ef...46e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23 minutter siden Skrevet 23 minutter siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvor lenge ville du si at du har kjent deg klar? Var det du eller behandler som tol til orde? Anonymkode: 2c7ef...46e Tok... Anonymkode: 2c7ef...46e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.