AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Så nå nettopp tråden om mani. Og ble faktisk litt bekymret. Nå har ikke jeg fått diagnosen bp. Har tatt noen tester fordi jeg fikk andre diagnoser, men bp var ikke mistenkt. Men jeg har bedre perioder og dårlige perioder. Jeg kan ha det sånn at hvis jeg blir betatt av en ny person så føles livet på en måte nytt. Jeg får ny motivasjon, og mye mer overskudd. Jeg smiler mye mer disse periodene, men tar meg såpass sammen på f.eks. jobb at jeg aldri viser at jeg er sur. Men jeg har sånne perioder der jeg lettere en andre ganger crusher på folk. Men jeg går ikke videre og prøver å flørte av den grunn. Men jeg kan gjøre ting jeg tror kan få motparten mer interessert. Jeg har ustoppelig energi av og til, skjer ofte ved overskyet vær. Det er alltid overskyet når jeg er sånn, og det er hver gang, ikke når det er åpen himmel, da er jeg mer normal men likevel energisk fysisk. Men er dette nokk til å ha diagnosen bipolar? Anonymkode: 212d1...f7e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så nå nettopp tråden om mani. Og ble faktisk litt bekymret. Nå har ikke jeg fått diagnosen bp. Har tatt noen tester fordi jeg fikk andre diagnoser, men bp var ikke mistenkt. Men jeg har bedre perioder og dårlige perioder. Jeg kan ha det sånn at hvis jeg blir betatt av en ny person så føles livet på en måte nytt. Jeg får ny motivasjon, og mye mer overskudd. Jeg smiler mye mer disse periodene, men tar meg såpass sammen på f.eks. jobb at jeg aldri viser at jeg er sur. Men jeg har sånne perioder der jeg lettere en andre ganger crusher på folk. Men jeg går ikke videre og prøver å flørte av den grunn. Men jeg kan gjøre ting jeg tror kan få motparten mer interessert. Jeg har ustoppelig energi av og til, skjer ofte ved overskyet vær. Det er alltid overskyet når jeg er sånn, og det er hver gang, ikke når det er åpen himmel, da er jeg mer normal men likevel energisk fysisk. Men er dette nokk til å ha diagnosen bipolar? Anonymkode: 212d1...f7e Er det ikke slik at en mani etterfølges av dyp depresjon? Anonymkode: e47d6...4fd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det ikke slik at en mani etterfølges av dyp depresjon? Anonymkode: e47d6...4fd Er det det kanskje? nei slik har jeg det ikke Anonymkode: 212d1...f7e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.