AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hei, har et par spørsmål, kanskje noen kan hjelpe. Når man avslutter / trapper ned på sovemedisin (alimemazin i dette tilfellet), er det å forvente at man får seponeringssymptoner også ved dosereduksjon? Hvor lang tid tar det før hjernen klarer å sove på egenhånd og gi god søvn igjen etter at man har redusert dose eller avsluttet? Vil hjernen klare det? Anonymkode: 98ab7...6a5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hei, har et par spørsmål, kanskje noen kan hjelpe. Når man avslutter / trapper ned på sovemedisin (alimemazin i dette tilfellet), er det å forvente at man får seponeringssymptoner også ved dosereduksjon? Hvor lang tid tar det før hjernen klarer å sove på egenhånd og gi god søvn igjen etter at man har redusert dose eller avsluttet? Vil hjernen klare det? Anonymkode: 98ab7...6a5 Til ditt siste delspørsmål. Jeg har brukt Alimemazin eller Imovane i 4 år nå. Har de siste månedene oppdaget at jeg går sove uten sovemedikamenter. Men da har jeg lagt meg tidlig natt. Vet ikke om jeg hadde fått sove kl 22 liksom. Anonymkode: 3264d...685 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.