AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Hvilket fokus har disse i terapien? Snakker dere mye om tankene eller jobber dere mest rundt de? Anonymkode: aaa92...feb 0 Siter
krøll9 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Nei. Det merker jeg at det ikke er lov å snakke om. Da hadde jeg nok blitt avsluttet på DPS. 0 Siter
Everybody Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden De driter i hvordan pasientene har det, særlig de med psykoselidelser. De vil bare at de tar medisinene sine. Hvis man skårer middels på suicidalitet på et skjema så blir man sendt til DPS døgn fordi det er tryggere der. Er bare sånn standard prosedyre de har lært i utdanningen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden krøll9 skrev (1 time siden): Nei. Det merker jeg at det ikke er lov å snakke om. Da hadde jeg nok blitt avsluttet på DPS. Vær ærlig og si det som det er. Prøv? Anonymkode: aaa92...feb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Everybody skrev (49 minutter siden): De driter i hvordan pasientene har det, særlig de med psykoselidelser. De vil bare at de tar medisinene sine. Hvis man skårer middels på suicidalitet på et skjema så blir man sendt til DPS døgn fordi det er tryggere der. Er bare sånn standard prosedyre de har lært i utdanningen. Det stemmer ikke. De bryr seg. Anonymkode: aaa92...feb 0 Siter
Everybody Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det stemmer ikke. De bryr seg. Anonymkode: aaa92...feb Ja noen gjør det. Andre ser på det bare som en jobb. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Everybody skrev (8 minutter siden): Ja noen gjør det. Andre ser på det bare som en jobb. Vondt at du har den erfaringen. Anonymkode: aaa92...feb 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.