AnonymBruker Skrevet 9. august Skrevet 9. august Eller gjør de andre oppgaver? Anonymkode: 68582...8cd 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 9. august Skrevet 9. august Jeg har vært flere ganger hos overlegen på dps. Kjenner den samme fra nesten 20 år. Jeg har selvfølgelig ikke gått sammenhengende. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. august Skrevet 9. august Worriesome Plenty 2 skrev (1 time siden): Jeg har vært flere ganger hos overlegen på dps. Kjenner den samme fra nesten 20 år. Jeg har selvfølgelig ikke gått sammenhengende. Det er forskjell på overlege og avdelingsoverlege. Dps-ene har gjerne flere overleger, og en avdelingsoverlege per avdeling. Anonymkode: 00465...167 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. august Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Det er forskjell på overlege og avdelingsoverlege. Dps-ene har gjerne flere overleger, og en avdelingsoverlege per avdeling. Anonymkode: 00465...167 Jeg hadde også en overlege som behandler. Hi Anonymkode: 68582...8cd 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 10. august Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (På 9.8.2025 den 14.12): Eller gjør de andre oppgaver? Anonymkode: 68582...8cd Jeg hadde begge deler en periode over et par-tre år. Det jeg mener var en avdelingsoverlege og psykolog. Noen ganger var avd.overlegen på andre møter/oppdrag, og de fleste gangene deltok begge i samtalene. Noen få ganger var det kun avd.overlegen. Det var svært hyppig medisinjustering på den tiden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.