AnonymBruker Skrevet 10. august Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Helse Nord sier ikke noe om type helseapparat, bare hvilken landsdel du bor i. Hva med beredskap og faggrupper? Anonymkode: a2976...15f Nei, det er vel ikke Helse Nord forresten, men UNN sin logo. Det sier jo at jeg har kontakt med helsevesenet? Anonymkode: 687de...cce 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. august Skrevet 10. august Har du fått frikort? Der kan det stå type sykehus eller spesialist du har vært i behandling hos, og det er taushetsbelagte opplysninger. Derfor settes denne produksjonen og transporten for eksempel ikke til utenlandske aktører. Anonymkode: a2976...15f 0 Siter
emilie321 Skrevet 10. august Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, det er vel ikke Helse Nord forresten, men UNN sin logo. Det sier jo at jeg har kontakt med helsevesenet? Anonymkode: 687de...cce Tror det er vesentlig forskjell på psykiatri og somatisk. Feks så har alle en fastlege, men ikke alle har en psykiater 0 Siter
emilie321 Skrevet 10. august Skrevet 10. august Bruker litt et lavterskel tilbud for folk med psykiske vansker og hvis en bruker der dør, så går to av de ansatte i begravelsen. Nå er dette litt annerledes enn en behandler da. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. august Skrevet 11. august emilie321 skrev (12 timer siden): Tror det er vesentlig forskjell på psykiatri og somatisk. Feks så har alle en fastlege, men ikke alle har en psykiater Det kan være, men brevene jeg har fått har jo gjaldt psykiatri? Anonymkode: 687de...cce 0 Siter
emilie321 Skrevet 11. august Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det kan være, men brevene jeg har fått har jo gjaldt psykiatri? Anonymkode: 687de...cce Hvis det bare står feks helse Nord utenpå brevet, så er det jo ingen som vet hvor i helse Nord det kommer fra 0 Siter
Glitter Skrevet 11. august Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg tror også det er en tålemåte. Dessuten føler vel alle seg spesielt sett hos en behandler. Anonymkode: 36e04...22e Har hatt flere behandlere, men fikk ekstra god kontakt med henne. Og hun sa til meg hva jeg hadde betydd for henne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.