Gå til innhold

Er det vanlig at behandler spør "vil du ha ny time?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter endt time. Har lest at noen får det spørsmålet. Min tidligere behandler samt alltid at vi må sette opp ny time. 

Anonymkode: f713a...be1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Etter endt time. Har lest at noen får det spørsmålet. Min tidligere behandler samt alltid at vi må sette opp ny time. 

Sa....

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken nytte gir den informasjonen deg? Hva skal du med den?

Anonymkode: 583ec...da0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvilken nytte gir den informasjonen deg? Hva skal du med den?

Fordi jeg skal snart i ny behandling og det spørsmålet ville gjort at jeg følte meg som en byrde.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi jeg skal snart i ny behandling og det spørsmålet ville gjort at jeg følte meg som en byrde.

Da kan du si det til behandler første time også kan dere bli enige om hvordan planlegge fremtidige timer på en god måte.

Anonymkode: 030e3...c5d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det tror i så fall at du føler deg som det uansett. At du føler deg som en byrde. Man føler seg ikke umiddelbart som enn byrde basert på det spørsmålet alene. Det er et spørsmål man normalt sett blir takknemlig for å få. Så da henger vel din reaksjon sammen med årsaken til at du trenger hjelp i utgangspunktet. 

AnonymBruker
Skrevet

Tror det kommer an på både behandleren og alvorsgraden. Alle behandlere jeg har hatt har alltid satt opp ny time, men det har variert om de gir meg en og en eller 2-4 om gangen. Da jeg var dårligst satte en behandler opp ukentlig time i måneder fremover.

Anonymkode: df00d...b39

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis du var under nav så er det ihvertfall ikke rart at behandler sa dere "må" sette opp ny time fordi da har de en forpliktelse ovenfor nav å utrede deg. 

Anonymkode: f9f6c...c3d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...