AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden F,eks for sykehus, legevakt eller andre? Anonymkode: 65cf7...391 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Tror det er Kari, Olav, og Bjørn som regel Anonymkode: 8c0d5...3fa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): F,eks for sykehus, legevakt eller andre? Anonymkode: 65cf7...391 Noen er gjerne på vei til å bli erfaringskonsulenter, eller arbeider allerede som det. (i kombinasjon med sin sykdom) Anonymkode: 33adc...5fa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Finnes det noen eksempler, eller er det hemmelig og bak lukkede dører? Anonymkode: 06853...ac3 0 Siter
nachnoo Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Kan ikke tenke meg at det finnes noen felles generelle kriterier for dette. Jeg ser for meg at det ser slik: Det må først dukke opp en anledning, et behov og et ønsket tema. Så må en prøve å finne en pasient som egner seg til dette. En som både kan noe om emnet, som har evne til å formidle, og ikke minst en som ønsker å gjøre det. Det er absolutt ikke hemmelig, men jeg tror ikke mange blir dratt med i utvelgelsesprosessen uten at jeg vil kalle det "lukkede dører" 0 Siter
Fru2020 Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden Jeg har snakket om min historie som brukerrepresentant og som representant fra brukerorganisasjon. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25 minutter siden Skrevet 25 minutter siden De som sier det som passer psykiatrien at de sier. Anonymkode: e6a14...37d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.