AnonymBruker Skrevet 11. august Skrevet 11. august Det kommer opp igjen når jeg åpner opp om selvmordstanker eller har frsøkt og skadet meg, å de er liksom ikke lite strenge i tonen heller som om de er sikre på det. Anonymkode: e4581...216 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. august Skrevet 11. august Det er jo en vanlig ting å spørre om når det gjelder selvmordstanker, selvskading ol. da, så ikke noe du får gjort med det. Anonymkode: 1c3d8...610 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. august Skrevet 11. august Det at du vil unngå det bør vifte noen røde flagg hos deg. Anonymkode: 7677d...ae7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. august Skrevet 11. august Hvis du vil unngå at de spør må du unngå å dra dit sånn at du ikke ender opp i samtale med de. Anonymkode: 18143...7ff 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 12. august Skrevet 12. august Hva tener du at du oppnår ved å unngå at de spør? Diagnose og behandling vil avhenge av symptomer. Stemmehøring er dermed ganske relevant å vite om. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. august Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det kommer opp igjen når jeg åpner opp om selvmordstanker eller har frsøkt og skadet meg, å de er liksom ikke lite strenge i tonen heller som om de er sikre på det. Anonymkode: e4581...216 Hvorfor vil du unngå å få den hjelpen du tydeligvis trenger? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. august Skrevet 12. august De gjorde ikke det i begynnelsen og fordi jeg har sett hva som skjer med andre pasienter som hører stemmer og det vil ikke jeg Anonymkode: a17ea...739 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. august Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De gjorde ikke det i begynnelsen og fordi jeg har sett hva som skjer med andre pasienter som hører stemmer og det vil ikke jeg Anonymkode: a17ea...739 Hva er det som skjer med andre pasienter mener du? Anonymkode: 6b0a4...911 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. august Skrevet 17. august De blir overført et annet sted og tvangsmedisinert. Tror du det er gøy? Anonymkode: 0b7ca...ccc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. august Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De blir overført et annet sted og tvangsmedisinert. Tror du det er gøy? Anonymkode: 0b7ca...ccc Man blir ikke tvangsmedisinert bare fordi man hører stemmer. Det er faktisk ganske vanlig å høre stemmer ol. Anonymkode: 1c3d8...610 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.