Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag merket jeg at 70mg boksen jeg har med lisdeksamfetamin fra volidax lukta jævlig stramt å bedregelig. Jeg lukta i de andre boksene med 30,40 og 50mg og de lukta så si ingenting. Noen har har vært borti det? Har følt meg i litt dårlig form i det siste så lurer på om det kan ha en sammenheng eller om jeg er ute å kjører her.

Videoannonse
Annonse
FjellOgDalar
Skrevet

Det hørtes merkelig ut. Hva med å ta med på apotek og spørre en farmasøyt?

Skrevet
FjellOgDalar skrev (31 minutter siden):

Det hørtes merkelig ut. Hva med å ta med på apotek og spørre en farmasøyt?

Gjorde det idag og hun kjente ingen lukt sa hun. Jeg kjenner tydelig en sterk kjemisk lukt som jeg ikke har på de andre doseringene mine.

FjellOgDalar
Skrevet

Hvis du føler deg i dårlig form og mistenker at Volidaxen har skylda, kunne det være en ide å prøve noen fra boksene som ikke lukter og se om formen bedrer seg?

stjernestøv
Skrevet

Jeg syns noe var rart en gang enten det var vival eller valium, de var jo rosa før og plutselig var de hvite. jeg trodde apoteket lurte meg så jeg ringte til de som lager de, men det stemte at de var blitt hvite. 

så stol på apoteket. 

Skrevet (endret)
FjellOgDalar skrev (29 minutter siden):

Hvis du føler deg i dårlig form og mistenker at Volidaxen har skylda, kunne det være en ide å prøve noen fra boksene som ikke lukter og se om formen bedrer seg?

Den dårlige formen kommer nok av at jeg ikke blir uthvilt når jeg sover da jeg har relativt høy puls når jeg sover. Det hadde jeg også før jeg starta på ADHD medisin. Og det er stort sett fysisk aktivitet som gjør at pulsen blir høy. Det tyder på at kroppen sliter med å hente seg inn sa psykiater men det vil også si jeg knakt tåler noe fysisk aktivitet før jeg for symptomer på overtrening. Det er nok det som gjør at formen min er rævva men tenkte også at det kunne være volidaxen. Tok 15mg vival i går og 5 idag + 30 istedet for 70mg lisdeksamf og til tross for vival så er pulsen like høy (ca 105-110 når jeg ligger på sofaen og i natt var den på 80 eller 85 på det minste når jeg sov.)

Kan legge til at jeg ble utbrent for 5 år siden og har vært konstant sliten og aldri uthvilt etter søvn siden den gang.

Endret av Ftss
Skrevet
stjernestøv skrev (22 minutter siden):

Jeg syns noe var rart en gang enten det var vival eller valium, de var jo rosa før og plutselig var de hvite. jeg trodde apoteket lurte meg så jeg ringte til de som lager de, men det stemte at de var blitt hvite. 

så stol på apoteket. 

Stoler på apoteket altså, hun mente det ikke var grunn til bekymring så da legger jeg den død sånn sett. Men jeg vil uansett gå ned på dosen noen dager da kroppen virker å være under stress uten at jeg går å stresser eller bekymrer meg for noe :P

stjernestøv
Skrevet
Ftss skrev (2 minutter siden):

Stoler på apoteket altså, hun mente det ikke var grunn til bekymring så da legger jeg den død sånn sett. Men jeg vil uansett gå ned på dosen noen dager da kroppen virker å være under stress uten at jeg går å stresser eller bekymrer meg for noe :P

det er bra det da :) Ja du må sikkert prøve deg frem nå. 

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg har opplevd akkurat det samme. En intens merkelig lukt i en boks, og ingen lukt på den andre boksen. Dette skjedde sist jeg hentet ut to bokser, og nå skjedde det igjen. Har vært dårlig selv i en uke nå med anspente såre smerter i kroppen, er sikkert ingen sammenheng men tatt de samme medisinene i 2 år og har ikke vært borti denne luktet før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...