Gå til innhold

Sjekket videoklipp på Google bilder fra de siste 5 år...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fant masse videoklipp fra perioder der jeg helt klart ikke er meg selv. Driver med noe slags skuespill i noen videoer, i andre klipp driver jeg og liksom flørter med kamera (?), i mange videoer synger jeg. Det er veldig like klipp, men det finnes sånn minst 10 av hvert slag- tydeligvis gjort mange opptak i serie fordi jeg ikke har vært fornøyd eller lignende. Jeg har en vag idé om hva som er tanken bak noen av videoene, men andre ting er helt uforståelig (altså motivet). Jeg har ikke vært psykotisk imens jeg har vært i kontakt med helsevesenet, men tror kanskje jeg har vært det allikevel og at det ikke har blitt fanget opp. Hva er pro og kontra for å prate om dette med behandler? Bør jeg vise videoene? Vet ikke hvor åpenbart det er for utenforstående at man ikke er ved sine fulle fem der, for det finnes definitivt mennesker som lager noen typer av disse videoene ved fulle alvor, f.eks. tror de kan synge osv. Men det skuespill opplegget (uten tale) jeg driver med, det må være noe rart noe. Man skjønner ikke hva det skal forestille liksom, og jeg husker det ikke... jeg har ikke vært rusa. 

Hva tenker dere? Bare slette og fortie, eller spør noen og vise? 

Har andre oppdaget lignende på sine mobiler? 

Anonymkode: eeefc...c4b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...