Gå til innhold

Lege som skulle ringe har ikke ringt.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (9 minutter siden):

Det er forståelig at det er mye nå. ❤️

Jo takk for det ❤️ klarer ikke se på noe heller, er bare helt på tuppe. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
stjernestøv skrev (47 minutter siden):

Jeg liker ikke å vente på telefoner

Du har skrevet mange tråder her når du f.eks. har mistenkt sykepleieren for å ha personlige motiver for å la være å ringe deg eller komme til avtalt tid. Det har aldri blitt bekreftet, det har alltid hatt en naturlig forklaring.

stjernestøv skrev (1 time siden):

Er jeg ikke kompetent fordi jeg sliter psykisk?

Legen til moren vet vel ikke så mye om deg. Jeg er helt sikker på at hun ikke bruker tiden på å forsøke ¨finne en grunn for å la være å gjøre det som må gjøres.   

stjernestøv skrev (56 minutter siden):

Hun har vel ikke gjort det hun skulle heller da, frustrerende. 

Nå fikk hun ikke verdens enkleste oppgave, det er ikke sikkert hun har noen resultater som hun kan gi deg etter én dag. Internt i helsevesenet får man også ofte beskjed om å ta kontakt et annet sted eller at man skal bli ringt tilbake, uten at det skjer så fort. Hun velger kanskje å vente med å ringe deg til hun faktisk har noe å fortelle. Det tar tid å ringe opp og forklare at hun ikke vet noe ennå, også. Hun kan ikke vite at du tar det som et personlig løftebrudd, de har mange hastesaker og travle dager. 

Jeg har stor forståelse for at du står i mye nå. Men ikke tro at alle ventetider og skuffende reaksjoner har noe med deg å gjøre. Jeg vet ikke hvordan det er i akkurat din kommune, men mange steder er det dessverre svært mange som venter på løsninger under frustrerende forhold. 

stjernestøv
Skrevet
laban skrev (2 minutter siden):

Du har skrevet mange tråder her når du f.eks. har mistenkt sykepleieren for å ha personlige motiver for å la være å ringe deg eller komme til avtalt tid. Det har aldri blitt bekreftet, det har alltid hatt en naturlig forklaring.

Legen til moren vet vel ikke så mye om deg. Jeg er helt sikker på at hun ikke bruker tiden på å forsøke ¨finne en grunn for å la være å gjøre det som må gjøres.   

Nå fikk hun ikke verdens enkleste oppgave, det er ikke sikkert hun har noen resultater som hun kan gi deg etter én dag. Internt i helsevesenet får man også ofte beskjed om å ta kontakt et annet sted eller at man skal bli ringt tilbake, uten at det skjer så fort. Hun velger kanskje å vente med å ringe deg til hun faktisk har noe å fortelle. Det tar tid å ringe opp og forklare at hun ikke vet noe ennå, også. Hun kan ikke vite at du tar det som et personlig løftebrudd, de har mange hastesaker og travle dager. 

Jeg har stor forståelse for at du står i mye nå. Men ikke tro at alle ventetider og skuffende reaksjoner har noe med deg å gjøre. Jeg vet ikke hvordan det er i akkurat din kommune, men mange steder er det dessverre svært mange som venter på løsninger under frustrerende forhold. 

ja det er vel sant, føler meg bare ikke så bra nå så kanskje derfor jeg reagerer sånn nå. ja kanskje hun skulle bli ringt tilbake, mener du jeg skal avvente og se om hun ringer i morgen da og ikke mase? 

Jeg tok det personlig jeg. 

Skrevet
stjernestøv skrev (54 minutter siden):

Ok. Jeg liker ikke å vente på telefoner, har telefonskrekk og så dette er ikke greit. er alltid redd for å si noe feil. 

Det er ikke noe ålreit å måtte vente slik du har gjort. Håper legen ringer snart

stjernestøv
Skrevet
emilie321 skrev (2 minutter siden):

Det er ikke noe ålreit å måtte vente slik du har gjort. Håper legen ringer snart

er utslitt av denne ventingen nå, går jo med nerver hele dagen når jeg venter telefon så ringer hun ikke. Det er ikke greit nei men kanskje hun ikke har fått gjort det hun skulle og ringer meg i morgen, men da kan det hende jeg sitter hos min mor der min bror er. Sist jeg fikk telefon så gikk han rundt meg for han visste ikke hvem det var, det var den nye vernepleieren. 

Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

er utslitt av denne ventingen nå, går jo med nerver hele dagen når jeg venter telefon så ringer hun ikke. Det er ikke greit nei men kanskje hun ikke har fått gjort det hun skulle og ringer meg i morgen, men da kan det hende jeg sitter hos min mor der min bror er. Sist jeg fikk telefon så gikk han rundt meg for han visste ikke hvem det var, det var den nye vernepleieren. 

Hvis det skjer, kan du gå ut av rommet da? Si at det er en privat samtale 

stjernestøv
Skrevet
emilie321 skrev (1 minutt siden):

Hvis det skjer, kan du gå ut av rommet da? Si at det er en privat samtale 

jeg gikk inn på kjøkkenet og han gikk rundt der men jeg kan lukke døren, da blir han vel mistenksom. 

Skrevet
stjernestøv skrev (14 minutter siden):

mener du jeg skal avvente og se om hun ringer i morgen da og ikke mase? 

Jeg synes du kan prøve å ringe før du skal til moren din, hvis du ikke har hørt noe. Bare spør om status. Hvis hun ikke har kommet noen vei, vær tydelig på at du vil ha beskjed med én gang hun vet noe mer.

stjernestøv
Skrevet
laban skrev (3 minutter siden):

Jeg synes du kan prøve å ringe før du skal til moren din, hvis du ikke har hørt noe. Bare spør om status. Hvis hun ikke har kommet noen vei, vær tydelig på at du vil ha beskjed med én gang hun vet noe mer.

Ok. Får jo ikke snakke direkte med legen når jeg ringer for hun har pasienter, må bare gi beskjed til de som tar telefonen der. 

Skrevet
stjernestøv skrev (26 minutter siden):

Ok. Får jo ikke snakke direkte med legen når jeg ringer for hun har pasienter, må bare gi beskjed til de som tar telefonen der. 

Når du ringer legekontoret i morgen, kan du si at du er opptatt i det tidsrommet du er hos moren din? Da kan legen ringer utenom det tidsrommet. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...