Gå til innhold

Har det kjempetungt. Sliter med å takle ignoreringen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 16 år gammel, og ble avstandsforelsket i en som var 21 år. Han tullet med meg og jeg tullet med han. Vi kjente hveandre aldri helt selv om det føltes slik. Jeg er nå singel og er i slutten av førti årene. Vi kom i kontakt på Tinder,  og vi møttes igjen så lenge etter. Jeg har jo ocd. Men nå sliter jeg ikke med samme ocd som vanlig.  Nå sliter jeg med følelsene.  Vi hadde sex to ganger på en natt. Og han sa jo at endelig så kunne vi møtes igjen og han fucket opp mine følelser helt for så å bli kald etterpå og ignorerer meg selv om han har meg på alle sosiale medier. Jeg vet at han er nordsjøarbeider og skulle til sjøs igjen. Han sier ikke at han ikke er interessert heller og jeg blir så usikker. Han var en proff fotballspiller i sin tid og det er så vondt for han var min store idol også har jeg opplevd slike ting før med å få sjansen på alle jeg ønsker men så blir de kald. Og nå igjen. Jeg er så såret. Forståelig? Også var han min første forelskelse og gamle følelser blusset på nytt opp. 

Forståelse for at jeg sliter når han ikke sletter meg av noen sosiale medier og oppfører seg sånn ? Han hadde også en merkelig adferd i tiden jeg likte han som ung og nå igjen. 

Hva ville dere gjort? Jeg er skikkelig skuffet... 

Anonymkode: 24de4...14e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er klar over at du går langt i å identifisere han i det du skriver? 

Anonymkode: 41dd2...90f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du er klar over at du går langt i å identifisere han i det du skriver? 

Nei jeg identifiserer han ikke 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg var 16 år gammel, og ble avstandsforelsket i en som var 21 år. Han tullet med meg og jeg tullet med han. Vi kjente hveandre aldri helt selv om det føltes slik. Jeg er nå singel og er i slutten av førti årene. Vi kom i kontakt på Tinder,  og vi møttes igjen så lenge etter. Jeg har jo ocd. Men nå sliter jeg ikke med samme ocd som vanlig.  Nå sliter jeg med følelsene.  Vi hadde sex to ganger på en natt. Og han sa jo at endelig så kunne vi møtes igjen og han fucket opp mine følelser helt for så å bli kald etterpå og ignorerer meg selv om han har meg på alle sosiale medier. Jeg vet at han er nordsjøarbeider og skulle til sjøs igjen. Han sier ikke at han ikke er interessert heller og jeg blir så usikker. Han var en proff fotballspiller i sin tid og det er så vondt for han var min store idol også har jeg opplevd slike ting før med å få sjansen på alle jeg ønsker men så blir de kald. Og nå igjen. Jeg er så såret. Forståelig? Også var han min første forelskelse og gamle følelser blusset på nytt opp. 

Forståelse for at jeg sliter når han ikke sletter meg av noen sosiale medier og oppfører seg sånn ? Han hadde også en merkelig adferd i tiden jeg likte han som ung og nå igjen. 

Hva ville dere gjort? Jeg er skikkelig skuffet... 

Du må komme deg videre. Blokk ham, fjern ham, slett ham. Begynn å date andre, skaff deg hobbyer, ta på deg ekstra jobb, hva som helst for å koble av fra å tenke alt for mye på dette mennesket. Jeg vet selvsagt at det ikke er så enkelt, dette er vondt og vil ta tid. Men nå har han bevist hvordan han er for deg to ganger, det bør være nok. Finn deg noen som gjengjelder følelsene dine og som gjør deg godt. :) 

Anonymkode: 1402a...6a4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Nei jeg identifiserer han ikke 

"Nordsjøarbeider og tidligere proff fotballspiller" Er det så mange med den kombinasjonen da? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...