Gå til innhold

Å svare på spørsmålet: "Hva var det viktigste du tar med deg fra behandlingen?"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk det spørsmålet om den polikliniske behandlingen fra en behandler der jeg var innlagt men klarte ikke svare på spørsmålet. Hva med deg, hadde du klart å svare på spørsmålet?

Anonymkode: 3c367...a56

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg fikk det spørsmålet om den polikliniske behandlingen fra en behandler der jeg var innlagt men klarte ikke svare på spørsmålet. Hva med deg, hadde du klart å svare på spørsmålet?

Anonymkode: 3c367...a56

Jeg tror jeg ville svart:

«uansett hvor overbevisende dere fremstår og uavhengig av hvor mange argumenter dere kommer med, og uansett hvor overbevist jeg blir om at denne gangen blir det annerledes, så skal jeg likevel aldri, ALDRI, noensinne si ja til en frivillig innleggelse igjen.»

Det er den aller viktigste lærdommen jeg har fått fra poliklinisk behandling. 

psykedeliker
Skrevet

Jeg tok ikke med meg noe fra behandlingen. Grøten gikk vi jo bare rundt hver eneste gang, er jo åpenbart at den ikke var til for å spises.

AnonymBruker
Skrevet

At dere ikke kunne få sparket meg ut fort nok. Ga meg diagnosen generalisert angst for å avspist meg med 10 timer når det i ettertid viser seg at jeg har k-ptsd. Thanks for nothing, see ya never. 

Anonymkode: 884f8...c83

Skrevet

Nei hadde ikke klart det. Hadde ønsket jeg aldri dro til frivillig innleggelse. Trodde jeg skulle få hjelp med problemene mine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...