AnonymBruker Skrevet 14. august Skrevet 14. august Jeg fikk det spørsmålet om den polikliniske behandlingen fra en behandler der jeg var innlagt men klarte ikke svare på spørsmålet. Hva med deg, hadde du klart å svare på spørsmålet? Anonymkode: 3c367...a56 0 Siter
Sokk Skrevet 14. august Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg fikk det spørsmålet om den polikliniske behandlingen fra en behandler der jeg var innlagt men klarte ikke svare på spørsmålet. Hva med deg, hadde du klart å svare på spørsmålet? Anonymkode: 3c367...a56 Jeg tror jeg ville svart: «uansett hvor overbevisende dere fremstår og uavhengig av hvor mange argumenter dere kommer med, og uansett hvor overbevist jeg blir om at denne gangen blir det annerledes, så skal jeg likevel aldri, ALDRI, noensinne si ja til en frivillig innleggelse igjen.» Det er den aller viktigste lærdommen jeg har fått fra poliklinisk behandling. 3 Siter
psykedeliker Skrevet 14. august Skrevet 14. august Jeg tok ikke med meg noe fra behandlingen. Grøten gikk vi jo bare rundt hver eneste gang, er jo åpenbart at den ikke var til for å spises. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. august Skrevet 14. august At dere ikke kunne få sparket meg ut fort nok. Ga meg diagnosen generalisert angst for å avspist meg med 10 timer når det i ettertid viser seg at jeg har k-ptsd. Thanks for nothing, see ya never. Anonymkode: 884f8...c83 2 Siter
Everybody Skrevet 14. august Skrevet 14. august Nei hadde ikke klart det. Hadde ønsket jeg aldri dro til frivillig innleggelse. Trodde jeg skulle få hjelp med problemene mine. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.