Gå til innhold

Det å være destruktiv men ikke direkte selvskade seg i den forstand

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har skjønt det sånn at det ikke er lov å skrive selvskadingsmetoder her? Så derfor litt kryptisk overskrift, men jeg håper dere skjønner sånn ca hva det er snakk om likevel?

Jeg påfører meg selv smerte, men det etterlater ingen skader så i den forstand blir det vel feil å kalle det selvskading? Hva blir det rett å kalle det? Hvis man f.eks får spørsmålet "Selvskader du?" så ville jeg jo svart nei? Samtidig føler jeg at jeg burde legge til at jeg påfører meg selv smerte? Hvordan sier man det på mest korrekt måte?

Anonymkode: 35329...958

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg har skjønt det sånn at det ikke er lov å skrive selvskadingsmetoder her? Så derfor litt kryptisk overskrift, men jeg håper dere skjønner sånn ca hva det er snakk om likevel?

Jeg påfører meg selv smerte, men det etterlater ingen skader så i den forstand blir det vel feil å kalle det selvskading? Hva blir det rett å kalle det? Hvis man f.eks får spørsmålet "Selvskader du?" så ville jeg jo svart nei? Samtidig føler jeg at jeg burde legge til at jeg påfører meg selv smerte? Hvordan sier man det på mest korrekt måte?

Hva med: "Jeg er sadomachosist"

Anonymkode: 7ce99...2bb

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Du kan egentlig si det du skriver her. At du ikke selvskader på måter som etterlater skader, men at du påfører deg selv smerte. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...