Gå til innhold

Hvor lenge før timen din bruker du å møte opp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du som går til DPS, fastlege eller kommunen hvor lenge før timen din bruker du å møte opp?

Jeg møter som oftest 30-15 minutter før. Jeg tar alltid buss da så bruker beregne ekstra tid i tilfelle bussen skulle være forsinket o.l. Pluss at jeg er veldig nervøs for å komme for sent så møter vel derfor opp tidligere enn det som er vanlig (tror jeg?).

Anonymkode: 1c6c9...c6a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

rundt 30 minutter før, fordi bussene ofte har vært forsinket og jeg har kommet akkurat i siste liten (blir så stress) så tar jeg ingen sjanser og kan heller sitte på venteromemt der og scrolle på telefonen.

Anonymkode: 8a8de...61c

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

hvor lenge før timen din bruker du å møte opp?

Anonymkode: 1c6c9...c6a

Jeg møter opp som regel 40 minutter før timen. Jeg liker godt å komme, sitte ned og samle tankene, reflektere og bestemme hva jeg skal ta opp i timen.

Jeg trives svært dårlig å komme akkurat på tiden. Klarer ikke å lande innvendig før timen starter...

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: afdc2...878

Skrevet

Jeg bruker å møte opp 30min +/- før timen. Kjører vanligvis bil og da er det til tider vanskelig å få parkert.  Er også sånn at jeg blir stressa av tanken på å komme for sent. 

Skrevet

Jeg brukte å være der 1 eller 2 minutter før fordi behandler var ca 20 min forsinket hver time.

Anonymkode: 94110...3e8

Skrevet

Uansett behandlingsretning. Dette kan vi lære av psykodynamikerne: Rammer er svært viktige i all psykoterapi. Det å overholde avtalte tider er en av mange slike rammer. At behandler (eller pasient) stadig kommer for sent, er uakseptabelt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...