AnonymBruker Skrevet 15. august Skrevet 15. august Hvis man er 30 år er det da mulig å bare plutselig ut av det blå få panikkanfall og angst? Anonymkode: b7abd...aec 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 15. august Skrevet 15. august Ja. Tipper at drukningsulykker handler ofte om folk som får panikk første gang på dypt vann. 0 Siter
Osten Skrevet 15. august Skrevet 15. august (endret) Ja, jeg fikk det. Skjønte ikke helt hva det var først Endret 15. august av Osten 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. august Skrevet 16. august Ja, jeg har møtt andre pasienter over 40 år og eldre som fortalte eller antydet at de plutselig begynte å få panikkanfall eller paranoid angst, med innleggelse til følger. De var langt mer vellykket enn meg i livet, så det kan vel skje hvem som helst. Anonymkode: 4ce4a...6f4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. august Skrevet 16. august Mange fysiske tilstander også som kan gi angst og panikk (lignende) symptombilde Anonymkode: 58ff4...ac9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.