Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

som fører til at jeg stadig får nedturer. Det går ikke mange ukene mellom hver gang. 

Jeg lever et ganske rolig og forutsigbart liv, ruser meg ikke, og alt er liksom "på stell". Unntaket er søvnen som kan kludre det litt til innimellom. 

Lurer likevel på om jeg gjør noe feil, at det er min skyld dette her. Eller om det er noe feil på selve meg, i personligheten min. Jeg klandrer i alle fall meg selv for dette, og hater at jeg er som jeg er 😞

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du ikke har funnet den "perfekte" medisinkombinasjonen for deg enda?

Anonymkode: f4a3d...660

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje du ikke har funnet den "perfekte" medisinkombinasjonen for deg enda?

Det kan jo være. 

AnonymBruker
Skrevet
Vendi skrev (10 minutter siden):

Det kan jo være. 

Bare for å si det så tror jeg absolutt ikke det er noe du selv gjør feil eller at det er noe feil med deg, så den tanken kan du trygt parkere :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er langvarig deprimert og lurer også på hva jeg gjør feil.

Anonymkode: 7df15...57c

Skrevet
Vendi skrev (2 timer siden):

som fører til at jeg stadig får nedturer. Det går ikke mange ukene mellom hver gang. 

Jeg lever et ganske rolig og forutsigbart liv, ruser meg ikke, og alt er liksom "på stell". Unntaket er søvnen som kan kludre det litt til innimellom. 

Lurer likevel på om jeg gjør noe feil, at det er min skyld dette her. Eller om det er noe feil på selve meg, i personligheten min. Jeg klandrer i alle fall meg selv for dette, og hater at jeg er som jeg er 😞

Tror dette er vanlig for mange, det å klandre seg selv.     Gjør det selv innimellom når det gjelder psyken og jeg gjør det også når det gjelder noe av det fysiske.  Som foreksempel nå når jeg har fått hjerteproblemer igjen, så tenker jeg fort at det er min egen skyld. Har ikke trent nok og har ikke spist sunt nok... osv...     

Tror vi rett og slett bare må godta at sånn er det og så gjøre det beste ut av det vi har. Så lenge vi gjør så godt vi kan og følger rådene vi får, så kan vi ikke gjøre det bedre. Lett å si, men ikke så lett å gjennomføre. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...