AnonymBruker Skrevet 16. august Skrevet 16. august Å starte med blanke ark . Yey or ney? @nachnoo Anonymkode: 35ec6...2de 0 Siter
nachnoo Skrevet 16. august Skrevet 16. august Jeg ville hatt første samtale med pasienten før jeg leste epikrisen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. august Skrevet 16. august nachnoo skrev (5 minutter siden): Jeg ville hatt første samtale med pasienten før jeg leste epikrisen. Jeg skal ikke nevne den og se om han gjør det. Anonymkode: 35ec6...2de 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. august Skrevet 16. august Kan DPS sende epikrise direkte til privat behandler eller må jeg skrive den ut hjemme fra helsenorge? Anonymkode: 35ec6...2de 0 Siter
nachnoo Skrevet 16. august Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Kan DPS sende epikrise direkte til privat behandler eller må jeg skrive den ut hjemme fra helsenorge? Anonymkode: 35ec6...2de Kan sende direkte. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. august Skrevet 16. august nachnoo skrev (12 minutter siden): Kan sende direkte. Takk. Anonymkode: 35ec6...2de 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. august Skrevet 16. august Blir du viderehenvist fra DPS får de nok epikrisen via henvisningsbrevet. Om du har kontroll over det selv, og du har fått plass og uansett har timer til gode er det jo ingenting å tape på å gi dem epikrisen på slutten av første time. Hvorfor overtenke dette? Virker som du har lyst til å ta kontroll over livet ditt. Anonymkode: 44b76...a0a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. august Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Blir du viderehenvist fra DPS får de nok epikrisen via henvisningsbrevet. Om du har kontroll over det selv, og du har fått plass og uansett har timer til gode er det jo ingenting å tape på å gi dem epikrisen på slutten av første time. Hvorfor overtenke dette? Virker som du har lyst til å ta kontroll over livet ditt. Anonymkode: 44b76...a0a Jeg er ikke henvist via DPS, dette er helprivat. Jeg oversender og grubler på det meste nå. Hva mener du med at jeg har lyst til å ta kontroll over livet? Skjønte ikke helt. Anonymkode: 35ec6...2de 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. august Skrevet 16. august At du har lyst til å kontroll over prosessen og eie hvordan du fremstår, det gjør også lettere for deg å starte med litt blanke ark. Det er sikkert ikke lurt å forkaste epikrise, men om du kommer deg dit tenker jeg for all del at du har all rett til å representere deg selv uten at psykologen får bygget opp noe særlig forhåndsinntrykk som kan være fastlåst av DPS og i deres epikrise. Jeg tror denne rekkefølgen har noe å si. Om epikrisen har noe vesentlig å tilføye, så får den nye psykologen det uansett. Anonymkode: 44b76...a0a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. august Skrevet 16. august Jeg har på eget initiativ tatt kontakt med privat psykolog og det har ikke vært et tema en gang med dps. Har ikke noen grunn for å nevne det egentlig. Er irrelevant og jeg trenger jo en bedre støtte enn jeg fikk på dps er sterkt uenig i deres opplegg Anonymkode: 15f18...733 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. august Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har på eget initiativ tatt kontakt med privat psykolog og det har ikke vært et tema en gang med dps. Har ikke noen grunn for å nevne det egentlig. Er irrelevant og jeg trenger jo en bedre støtte enn jeg fikk på dps er sterkt uenig i deres opplegg Anonymkode: 15f18...733 Kan jeg spørre hvilken problemstilling du har? Anonymkode: 35ec6...2de 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.