AnonymBruker Skrevet 16. august Skrevet 16. august Har du noengang som har gått til DPS selv valgt å avbryte behandling eller utredning? Hvorfor? Anonymkode: 39755...34f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. august Skrevet 16. august Ja, fordi jeg følte at jeg ikke fortjente hjelp. Anonymkode: fe280...216 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. august Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, fordi jeg følte at jeg ikke fortjente hjelp. Anonymkode: fe280...216 Hva sa behandler til det? Trist, da. Fått hjelp i etterkant? Anonymkode: 80dbd...bb3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. august Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva sa behandler til det? Trist, da. Fått hjelp i etterkant? Anonymkode: 80dbd...bb3 Jeg sa ikke at det var grunnen til behandler så det vet jeg ikke. Jeg har heldigvis fått hjelp i etterkant. Anonymkode: fe280...216 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. august Skrevet 16. august Avsluttet på eget initiativ da jeg følte meg frisk, men vet ikke om det er dette du primært spør om Anonymkode: 6138c...faf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. august Skrevet 17. august Jeg tenker mer på hvis du ikke helt får den hjelpen du ønsker. At behandler går i en annen retning, eller er mer fokuserte på enkelte ting enn du er osv. rett å slett at du ikke blir hørt eller forstått Anonymkode: 39755...34f 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. august Skrevet 17. august jeg har avsluttet fordi jeg ville være frisk, følte det var det at jeg gikk der som fikk meg syk. men jeg tok feil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.