AnonymBruker Skrevet 16. august Skrevet 16. august Bruker du dem ved behov? Anonymkode: 91e3d...ff1 0 Siter
ISW Skrevet 16. august Skrevet 16. august Jeg jobber ved en av dem. Jeg tror det kommer mer an på hvem du treffer enn hva tjenesten heter. 0 Siter
Siena Skrevet 16. august Skrevet 16. august Jeg foretrekker Kirkens SOS fordi de gir en mer tid. 0 Siter
ISW Skrevet 16. august Skrevet 16. august Siena skrev (22 minutter siden): Jeg foretrekker Kirkens SOS fordi de gir en mer tid. Det stemmer, i forhold til Mental Helse. 0 Siter
Siena Skrevet 16. august Skrevet 16. august (endret) ISW skrev (13 minutter siden): Det stemmer, i forhold til Mental Helse. Ja, er stor forskjell på 15 minutter og 1 time. Og en annen forskjell på de to jeg har merket meg er at hvis man skriver en lengre tekst så vil de på Mental Helse stort sett ikke svare på den men bare henvise til meldings tjenesten deres mens hos Kirkens SOS har jeg alltid fått lange og gode svar tilbake. Endret 16. august av Siena 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. august Skrevet 16. august Jeg opplever også at Kirkens SOS gir mer tid enn Mental Helse. Også har jeg prøvd ChatGPT, da tør jeg være mer ærlig og får ingen tidsbegrensning, men jeg er usikker på svarene (til alle). Anonymkode: b4fcb...f01 0 Siter
ISW Skrevet 16. august Skrevet 16. august Siena skrev (50 minutter siden): Ja, er stor forskjell på 15 minutter og 1 time. Og en annen forskjell på de to jeg har merket meg er at hvis man skriver en lengre tekst så vil de på Mental Helse stort sett ikke svare på den men bare henvise til meldings tjenesten deres mens hos Kirkens SOS har jeg alltid fått lange og gode svar tilbake. Ja, jeg har også forstått at Mental Helse begrenser det veldig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.