AnonymBruker Skrevet 16. august Skrevet 16. august Noen som vil dele hva som funker for deg? Anonymkode: 7bde6...d13 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. august Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Noen som vil dele hva som funker for deg? Anonymkode: 7bde6...d13 Jeg kan ikke svare riktig helt da jeg ikke har skadet meg før. Men hva med en aktivitet du liker? Anonymkode: 08dce...22b 0 Siter
Glitter Skrevet 17. august Skrevet 17. august Tanker om å skade meg kommer fra universet og det jeg gjør er å riste på hodet for å få de bort. Ellers hjelper det å trene. 0 Siter
Vendi Skrevet 17. august Skrevet 17. august (endret) Omtrent det samme hva avledningen består av, det meste duger. Ellers sitter jeg og "holder meg fast" til det går over. Dvs venter det ut til det verste forsvinner. Heldigvis skjer det ikke så ofte at jeg får det sånn. Endret 17. august av Vendi 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. august Skrevet 17. august Jeg går ut av huset. Anonymkode: c06fa...11f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.